تاریخ انتشار: 1395/06/10 18:21
کد خبر: 264275

سرمربی استقلال:از غیرت و تعصبی که بازیکنان دارند تشکر می کنم!/ نمیخواهم پورقاز ضرر کند

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: پورقاز نیاز مبرمی به مبلغ پیش پرداخت خود دارد که هنوز به دستش نرسیده است
سرمربی استقلال:از غیرت و تعصبی که بازیکنان دارند تشکر می کنم!/ نمیخواهم پورقاز ضرر کند

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،سیروس پورموسوی درباره مشکلات مالی این تیم اظهار داشت: جا دارد بار دیگر از غیرت و تعصبی که بازیکنان و به خصوص ملی پوشان استقلال خوزستان به خرج داده اند و با تمام مشکلات مالی که دارند بر سر تمرینات حاضر شده اند تشکر و قدردانی کنم.طی نشستی که با ملی پوشان داشتم با آنها صحبت کردم که بسیار دوستانه و سازنده بود.

وی درباره وضعیت عزت الله پورقاز و اینکه شایعه جدایی این بازیکن مطرح شده است گفت:پورقاز نیاز مبرمی به مبلغ پیش پرداخت خود دارد که هنوز به دستش نرسیده است و با صحبت هایی که با ایشان شد قرار بر این شد تا دوازدهم شهریور این مبلغ را تهیه و به ایشان بپردازیم. در آن صورت اگر مبلغ آماده نشد مسوولان باید با او صحبت کنند و به طریقی رضایتش را جلب کنند.

سیروس پورموسوی خاطرنشان کرد: اول فصل پورقاز جوانمردی کرد و به قول شفاهی که به ما داده بود عمل کرد و با رد پیشنهادات دیگر تیم ها به تیم استقلال خوزستان پیوست. انتخاب ما هم خیلی خوب بود اما بحث مالی باعث شد که ما نتوانیم به موقع پیش پرداخت بازیکنان و ایشان را پرداخت کنیم. خود من هم دوست ندارم که پورقاز از این بابت دچار ضرر و مشکل شود.به هرحال سعی می کنیم در موعد مقرر مطالبات ملی پوشان و دیگر بازیکنان را پرداخت کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kqkm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این 6 نفر چرا اعتصاب کرده اند؟/تیم را به حاشیه بردند