تاریخ انتشار: 1395/06/10 21:06
اختصاصی/
کد خبر: 264217

بررسی نقاط ضعف و قدرت گل گهرسیرجان پیش از مسابقه با نساجی

وینگو بگوویچ، سرمربی گل گهر در چهار بازی گذشته نشان داده که در بازی های داخل خانه از سیستم 2-4-4 و در بازی های خارج از خانه با سیستم 1-3-2-4 تیمش را ارنج می کند.
بررسی نقاط ضعف و قدرت گل گهرسیرجان پیش از مسابقه با نساجی

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سیرجانی ها در بازی های گذشته نشان دادند که خودشان را با پاسکاری به محوطه جریمه حریف می رسانند.

-سیستم 1-3-2-4 بگوویچ به این صورت است که، در هنگام حمله هافبک نفوذی تیم به مهاجمین اضافه شده و یکی از هافبک های دفاعی جای هافبک نفوذی را می گیرد و در هنگام دفاع مدافعین در محوطه جریمه خودی جمع شده و بال های چپ و راست از نیمه زمین به دنبال خراب کردن توپ حریف می روند.

-گل گهر اگر از حریف عقب بیفتد با توجه به پتانسیل بالای بازیکنانش سیستم تیم را به 2-4-4 تغییر می دهد.

-نقطه قوت گل گهر

۱-پرویز کریمی روی سانتر از جناحین خیلی مسلط است و به سادگی اجازه باز شدن دروازه اش را نمی دهد.

۲-خط دفاع این تیم به خوبی ضربات اول را می زند.

۳-بال های چپ و راست گل گهر بسیار سرعتی و پا به توپ بوده و اگر فضای لازم به انها داده شود به راحتی مدافعین را دور زده و مهاجمان تیم را صاحب موقعیت گل می کنند.

۴-جعفرپور، هافبک نفوذی گل گهر با توجه به تجربه ای که دارد، مهاجمین تیم را به خوبی در موقعیت گلزنی قرار می دهد، ضربات ایستگاهی خوبی روانه دروازه کرده و در غافلگیری مدافعین حریف ضربات خوبی از پشت محوطه جریمه می زند.

۵-اکبر صغیری، مهاجم این تیم از سرعت بالایی برخوردار بوده و در حرکت ضربات خوبی می زند.

نقطه ضعف گل گهر

1-پرویز کریمی، گلر ایرانجوان روی شوت های از راه دور کمی متزلزل نشان داده و به دلیل مصدومیت کهنه پای راستش، روی شوت های سمت راست دروازه اش ضعف دارد.

2- مدافع راست این تیم از نظر سرعت و توپ گیری پاشنه اشیل گل گهر محسوب می شود و نساجی از این جناح به خوبی می تواند صاحب موقعیت شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkdja

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتصاب در نساجی خوابید/ بازگشت آرامش نصبی پیش از مسابقه با گل گهر
اختصاصی/