تاریخ انتشار: 1396/11/29 16:25
کد خبر: 159478

اولین تجربه مرد پرسپولیسی در سرمربیگری امروز استارت خورد

رحمان رضایی امروز اولین تجربه خود را به عنوان سرمربی کسب خواهد کرد.
اولین تجربه مرد پرسپولیسی در سرمربیگری امروز استارت خورد

رحمان رضایی امروز اولین تجربه خود را به عنوان سرمربی کسب خواهد کرد برق جدید شیراز فصل جدید را با داود مهابادی آغاز کرد و در پایان نیم فصل اول مسابقات موفق شد به نتایج شگفت انگیزی دست پیدا کند و در میان سه تیم اول، رقابت ها را خاتمه دهد.

در نیم فصل دوم اما جدایی داود مهابادی و چند بازیکن شاخص برق سبب شد تا آنها از فرم خوب خود فاصله بگیرند و علیرغم اینکه ۶ دیدار از نیم فصل دوم رقابت ها سپری شده، آنها تنها ۲ امتیاز از این مسابقات کسب کرده اند و ۴ مسابقه را با شکست پشت سر گذاشته اند.

پس از شکست در مقابل اکسین البرز در چارچوب هفته بیست و دوم، اسماعیل اسماعیلی که جایگزین مهابادی شده بود، با ادامه اعتراضات به انتخاب او از سمت خود استعفا داد و مدیران برق رحمان رضایی مربی فصل گذشته تراکتورسازی را جایگزین او کردند.

در دیدار هفته گذشته رحمان رضایی در شرایطی از روی سکوها نظاره گر شکست یک بر صفر تیمش برابر مس کرمان شد که کارت حضور او روی نیمکت صادر نشده بود، اما در دیدار امروز رضایی در مقابل صبای قم اولین تجربه مربیگری خود را در شهر قم تجربه خواهد کرد.

مدافع اسبق تیم ملی و باشگاه پروجای ایتالیا در مصاحبه های خود عنوان کرده که با برنامه ای بلند مدت و برای لیگ برتری کردن برق جدید شیراز به این تیم پیوسته است.

رضایی فصل گذشته دستیار امیر قلعه نویی در تیم تراکتورسازی تبریز بود ولی امروز اولین تجربه خود را به عنوان سرمربی در یک تیم تجربه خواهد کرد تا مانند بسیاری از هم رده های خود به صورت رسمی هدایت یک تیم را برعهده بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bawrd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمان رضایی: شناخت کاملی از برق دارم/ هدفم صعود با برق در فصل آینده است