تاریخ انتشار: 1395/06/11 02:20
سهراب بختیاری‌زاده:
کد خبر: 264170

مشکلاتم با مسئولان مسجد سلیمان برطرف شد/فقط برای برد به مصاف مس رفسنجان می‌رویم

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است اما فقط برای برد به مصاف این تیم می رویم.
 مشکلاتم با مسئولان مسجد سلیمان برطرف شد/فقط برای برد به مصاف مس رفسنجان می‌رویم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سهراب بختیاری‌زاده سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره دیدار هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال با مس رفسنجان با خبرنگار برنا صحبت کرد.

وی با بیان اینکه تیم مسجد سلیمان در شرایط خوبی قرار دارد، بیان کرد: مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است که بازی با این تیم با انگیزه همیشه سخت بوده است. مس رفسنجان می‌تواند به صدر جدول برسد و از مدعیان قهرمانی لیگ دسته یک باشد.

بختیاری زاده با اشاره به اینکه بازی نزدیکی با مس رفسنجان خواهیم داشت، افزود: مس رفسنجان بازیکنان پر تلاش و با انگیزه‌ای دارد که می‌تواند برای مسجد سلیمان لحظات خطرناکی را به وجود آورد.

وی یادآور شد: آنالیز مناسبی انجام شده و با تمرینات مکرر بازیکنان به آمادگی لازم رسیده‌اند و فقط برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت. همچنین مصدوم و محرومی برای بازی با مس رفسنجان نداریم و بازیکنان سرحال و با انگیزه برای بازی با این تیم لحظه شماری می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسجد سلیمان میزبان هفته پنجم لیگ دسته یک است، بیان کرد: می‌توانیم از وضعیت میزبانی استفاده کنیم و با حمایت هواداران به سه امتیاز شیرین خانگی برسیم تا یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم.

بختیاری‌زاده با تاکید بر اینکه تیم فعلا در جدول شرایط خوبی دارد، افزود: همه تلاش خود را به کار می‌بریم تا جایگاه مان را در لیگ ارتقا دهیم، البته در این دوره از لیگ دسته یک فوتبال کشورمان همه تیم‌ها مدعی صعود به لیگ برتر هستند.

وی ادامه داد: لیگ دسته یک امسال نسبت به سال‌های گذشته از جذابیت و هیجان بیشتری برخوردار است و تیم‌ها تاکنون توانستند هزینه‌های خوبی انجام دهند و این امر سبب شده تا جذابیت لیگ دسته یک بیشتر شود.

بختیاری زاده با بیان اینکه به دنبال رقابت سالم هستم، افزود: در رقابت‌های مختلف دسته یک با برنامه ریزی و آنالیز مناسب شرکت می‌کنم و همه تلاش خود را به کار خواهیم برد تا به لیگ برتر صعود کنیم.

وی در پایان گفت: مشکلاتم با مسئولان مسجد سلیمان برطرف شده و همانند گذشته به کارم ادامه می‌دهم و همه تمرکزم برای قهرمانی و راهیابی تیم به لیگ برتر است.

منبع: برنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5j9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی نفت مسجد سلیمان: از دیدن این همه هوادار پر شور نساجی لذت بردم
اختصاصی/

بختیاری زاده: جلوی مدیرعامل چگونه بایستم؟!
بازیکن سفارشی در حد لیگ یک نیست ؛