تاریخ انتشار: 1395/06/11 11:48
کد خبر: 264145

افت عجیب ستاره همیشگی استقلال

مهدی رحمتی در فصل جاری اصلا خوب کار نکرده است. رفتار کاپیتان استقلال در بازی با تراکتور در فصل گذشته عواقب بدی را برای او و استقلال داشت تا جایی که استقلال فصل را با محرومیت هواداران و کاپیتان خود آغاز کرد
افت عجیب ستاره همیشگی استقلال

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،همین نکته باعث شد تا استقلالی‌ها با تردید دروازه تیم را به دروازه‌‌بان جوان استقلال بسپارند و بعد از آن با در خواستی که از کمیته انضباطی داشتند کاپیتان استقلال محرومیتش به حالت تعلیق در آمد!استقلالی‌ها با رفع محرومیت رحمتی امیدوار به بازی متفاوت تیم شدند اما انگار آقای کاپیتان بازیکن سابق نبود و استقلال بازی خود را به همراه کاپیتانش با شکست شروع کرد. در ادامه باز هم با وجود حضور رحمتی در دروازه استقلال فقط یک امتیاز از سه بازی خود گرفت و در حال حاضر با شش گل دریافتی جزو ضعیف‌ترین تیم‌ها از نظر عملکرد دفاعی قرار دارد.

کاپیتان استقلال در فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود (البته منهای بازی‌های پایانی فصل) اما در فصل جاری نتوانسته انتظارات را برآورده کند و بدتر از عملکرد فنی رفتار پرخاشگرانه او در بازی‌های لیگ و تدارکاتی باعث شده تا هم تیمی‌هایش از او آزرده خاطر شوند. البته مربیان استقلال سعی کردند با این بازیکن صحبت کنند و او را به شرایط عادی گذشته برگردانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xroaq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کنایه علی پروین به مهدی رحمتی؟