تاریخ انتشار: 1395/06/11 12:50
اختصاصی/
کد خبر: 264138

پیش بازی آلومینیوم اراک-خیبر خرم آباد/ شاگردان مهابادی در اوج، شاگردان نیکبخت به دنبال آرامش

جمعه دوازدهم شهریور ماه رأس ساعت 17:15 جدال حساس و جذاب آلومینیوم اراک و خیبر خرم آباد در استادیوم امام خمینی اراک ازهفته پنجم لیگ دسته اول باشگاههای کشور برگزار خواهد شد.
پیش بازی آلومینیوم اراک-خیبر خرم آباد/ شاگردان مهابادی در اوج، شاگردان نیکبخت به دنبال آرامش

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، نگاهی به پیش بازی این دیدار خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

وضعیت دو تیم در جدول

آلویمنیوم اراک: تیم فوتبال آلومینیوم اراک با یک باخت، یک مساوی و دو پیروزی با هفت امتیاز در رده هفتم جدول لیگ دسته اول باشگاههای کشور قرار دارد.

خیبر خرم آباد: تیم فوتبال خیبر خرم آباد با دو تساوی و دو باخت و با دو امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ دسته اول باشگاههای کشور قرار دارد.

 

کادر فنی دو تیم

آلومینیوم اراک: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، داوود مهابادی است کسی که به خوبی تیمش را یک دست کرده است و با جذب چند مهره ی هجومی در هفته های گذشته، قصد دارد گل زدن های کم را جبران کند و بازی های خوبی را به نمایش بگذارد.

خیبر خرم آباد: سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد، علی نیکبخت است که در هفته های گذشته برای خرم آبادی ها فوق العاده عمل کرده است. بازی شاگردانش مقابل تیم های خوب لیگ یکی و کسب دو امتیاز در حالت بحرانی برای خرم آبادی ها می تواند کمی دوای درد نیکبخت در این تیم باشد.

نقاط ضعف و قوت دو تیم

فولاد یزد: نقطه ضعف تیم فوتبال آلومینیوم در خط میانی این تیم است. جایی که با جدایی جواد مولایی، کار بازی ساز در این تیم به سختی شکل می گیرد و نکته ی قابل توجه، نزدن گل توسط مهاجمان این تیم می باشد. گل های اراکی ها را در بازی های گذشته اکثر مهاجمان کناری و یا هافبک ها با شوت زنی به ثمر رسانده اند و از نقطه ی ضعف این تیم نیز می توان به عدم توانایی مهاجمانشان در گلزنی خبر داد.

اما الحق و الانصاف نباید از مهاجمان کناری این تیم به راحتی گذشت. بازیکنانی که بسیار سریع هستند و قدرت دریبلینگ فوق العاده دارند و می توانند هر دفاعی را آزار دهند.

خیبر خرم آباد:خیبری‌ها مثل همیشه با دوندگی بی‌امان و بازی درگیرانه در فکر کسب امتیاز از این دیدار خارج از خانه هستند.

 خیبر نیز هفته‌ی قبل در ورزشگاه تختی خرم‌آباد اگر چه 2-1 مغلوب اکسین کرج شد اما به هیچ وجه چهره تیم بازنده نداشت و می توانست پیروز از میدان خارج شود چرا که 2 بار تیره دروازه ناجی تیم خوش‌شانس استان البرز شد و یک توپ مشکوک به گل را هم تیم داوری به ضرر خیبر رد کرد.

با تمامی تفاسیر، بازیکنان خیبر در بازی های اخیر و به خصوص خارج از خانه نشان داده‌اند آسان تن به باخت نمی‌دهند و با تمام وجود در زمین مسابقه می‌جنگند. خیبر غیرقابل پیش‌بینی است، لذا اگر نتیجه‌ای عجیب در اراک رقم خورد، تعجب نکنید.

ترکیب احتمالی دو تیم

آلومینیوم اراک: میر رسول حسینی، نادر هوشیار، اکبربختیاری، ابوالفضل قربانی، وحید نعمتی، ابوالفضل کمانی، رضا کاردوست، حسین احمدلو، رضا سلیمانی، میلاد احمدی و حسین مددی

 

خیبر خرم آباد: روزبه سینکی-مسعود ستاری-ابراهیم فلاحی-محسن طرهانی-امیر منصوریان-فر شاد امامی-مهدی عبدی-یاسر درویشی-مصطفی علیخانی-حسین بهاروند-شهاب دارایی

کوبل داوری این دیدار برعهده ی اشکان خورشیدی-آرمان اسعدی-علی دودانگه-حسین زمانی می باشد و ناظر این دیدار نیز سعادت باغبان است.

گفتنی است این دیدار راس ساعت 17:15 در ورزشگاه امام خمینی اراک خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nerno

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی فولاد یزد-پارس جنوبی جم/ فولادی ها محکوم به پیروزی هستند/تیم مرموز تارتار به دنبال امتیاز