تاریخ انتشار: 1395/06/11 13:27
اختصاصی/
کد خبر: 264133

پیش بازی سپیدرود-خونه به خونه/ جدالی شش امتیازه در دربی شمال

هفته پنجم رقابت های لیگ یک روز جمعه برگزار خواهد شد و سپیدرود و خونه به خونه بابل بدون شک حساس ترین و پر تماشاگرترین دیدار هفته را در ورزشگاه عضدی برگزار می کنند.
پیش بازی سپیدرود-خونه به خونه/ جدالی شش امتیازه در دربی شمال

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سپیدرود بعد از شکست پر حاشیه در دربی گیلان در این بازی با حمایت هواداران وفادار خودش به دنبال جبران شکست هفته قبل مقابل خونه به خونه خواهد بود و در غیاب علی نظر محمدی و علی بهارمست که در بازی با ملوان اخراج شدند روی نیمکت کار سختی خواهند داشت.خونه به خونه بابل نیز بعد از دو برد بسیار سخت در دو بازی نخست در دو بازی متوالی متوقف شد تا مرزبان بفهمد حتی با ستاره های اسمی هم در لیگ فشرده و فرسایشی لیگ یک به همین راحتی نمی توان به لیگ برتر صعود کرد.

نکته ویژه: آخرین بار و ۲۳ ماه قبل در چارچوب رقابتهای لیگ دو این دو تیم در رشت به مصاف هم رفتند و در پایان خونه به خونه با تک گل صمدی و با هدایت فرشاد پیوس در رشت سپیدرود را شکست داد و ازآن موقع قرمز های شهر باران در سی دیداری که در رشت برگزار کردند به هیچ تیمی نباختند و حالا باید دید رکورد شکست ناپذیری در رشت حفظ خواهد شد و یا باز هم بابلی ها در رشت می توانند پیروز شوند.

حاشیه بازی: مازیار زارع و پژمان نوری دو بازیکن انزلیچی خونه به خونه و البته منفور فوتبالی های رشت با خونه به خونه به عضدی می آیند و قطعا استقبال خوبی از آنها نخواهد شد.محسن فروزان و محمد غلامی و روح الله باقری دیگر گیلانی ها این تیم خواهند بود.

وضعیت دو تیم در جدول: سپیدرود با دو برد و یک تساوی و یک باخت با هفت امتیاز در مکان هشتم قرار دارد و خونه به خونه با دو برد و دو مساوی در مکان سوم ایستاده است.سپیدرود در صورت برد حتی می تواند امیدوار به صدرنشینی باشد.

داور بازی:محمد رضا اکبریان داور مطرح لیگ برتری قضاوت این دیدار را برعهده خواهد داشت./رودسپید

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6kxx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نساجی-گل گهر/ وینگو ناکام همیشگی در تقابل با نساجی چی ها/ شاگردان فکری در اندیشه پیروزی