تاریخ انتشار: 1395/06/12 13:41
کد خبر: 263904

سیدجلال: کری‌ نخوانند، در دوحه هم برنده‌ایم

مدافع باتجربه تیم ملی شرایط ایران بعد از برد برابر قطر عنوان می کند بدون توجه به حاشیه سازی حریف، خودشان را برای ادامه این ماراتن آماده می کنند
سیدجلال: کری‌ نخوانند، در دوحه هم برنده‌ایم

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی،سیدجلال حسینی در قلب دفاع تیم ملی موفق شد در کنار دیگر بازیکنان شب فوق العاده ای را پشت سر بگذارد و در نهایت با گل هایی که در دقایق پایانی به ثمر رساندند سه امتیاز شیرین را نصیب ایران کنند تا در گام اول مقتدر نشان دهند. دیدار ایران برابر قطر که البته حاشیه های فراوانی نیز به همراه داشت باعث شد تا بازیکنان این تیم در پایان این بازی ادعا کنند در زمین خود پاسخ این مسائل و اتفاقات را خواهند داد. سیدجلال حسینی اما مدعی است در بازی برگشت هم شرایط به سود ایران پیش خواهد رفت و نگرانی از این بابت نخواهند داشت.

 

مدافع شماره 4 تیم ملی درباره پیروزی شیرین شب گذشته ایران به خبرنگار ما گفت: بازی اول شرایط خاص خودش را دارد و مسلما رفته رفته عملکرد تیم ملی بهتر خواهد شد. نکته قائل ستایش این بازی را می توان حضور گرم هواداران عنوان کرد و مسلما آنها بزرگترین و اصلی نقش را در این سه امتیاز داشتند. 

 

سیدجلال ادامه داد: حریف حرفی برای گفتن نداشت و استراتژی آنها کسب یک امتیاز به هر قیمتی و البته ضد حملات و کارهای روانی بود که غافل از این بودند که هم هواداران، هم بازیکنان و کادرفنی ما تجربه بالایی دارند و اسیر این اتفاقات نمی شوند. اگر خوش شانس بودیم و آنها بازی را از جریان نمی انداختند می توانستیم خیلی زودتر نتیجه را به سود خودمان تمام کنیم و کار را به دقایق پایانی نکشیم. البته این مساله زمانی قابل ستایش است که هواداران مان در ثانیه های پایانی نیز حامی ما بودند و این انرژی را ما از روی سکوها کاملا احساس می کردیم.

 

بازیکن باتجربه تیم ملی در ادامه درباره حواشی به وجود آمده و درگیری های دقایق پایانی بعد از گل ایران نیز گفت: ما در حال شادی بودیم و متوجه نشدیم دلیل این مساله چه بود اما آنها به هیچ عنوان حق نداشتند در زمین خودمان دست به چنین رفتاری بزنند و مسلما جواد نکونام نیز با سابقه و تجربه بالایی که دارد مقصر این اتفاقات نبود و آنها از گلی که دریافت کرده بودند دست به چنین کاری زدند تا بازی را تحت الشعاع قرار دهند که خوشبختانه گل دوم ایران را به چیزی که استحقاقش را داشت رساند.

 

او در ادامه درباره عملکرد خط دفاعی تیم ملی گفت: ساختار دفاعی تیم ملی زمان زیادی است که عملکرد خود را به نمایش گذاشته و اکنون نیز بازیکنان به دنبال این هستند تا شرایط خوبی را در کل برای ایران ایجاد کنند. ما در برابر قطر نیز در دقایقی تحت فشار قرار گرفتیم اما خوشبختانه همه چیز به سود ما در جریان بود. البته در بازی های آینده باید عملکرد بهتری نشان دهیم و مقابل حریفان دیگر شرایط سخت تری خواهیم داشت. 

 

مدافع تیم ملی درباره دیدار با چین گفت: چین در بازی با کره جنوبی نشان داد روند رو به رشدی را دنبال می کند و حریف سرسختی نشان داد و اگر خوش شانس بود از بازی با کره دست خالی زمین را ترک نمی کرد. این دیدار سختی برای ما خواهد بود و از خوش شانسی ماست که بازیکنان باکیفیتی در اختیار داریم و می توانیم شرایط را در این بازی نیز به سود خودمان در آوریم. به طور کلی بازی سختی خواهد بود و شکی در آن نیست اما ما با برنامه به مصاف حریف خواهیم رفت و امیدوارم با دعای مردم عزیزمان دست پر از زمین خارج شویم.

 

سیدجلال حسینی که سابقه حضور در لیگ قطر را نیز در کارنامه دارد، درباره تهدید بازیکنان قطری مبنی بر جبران این اتفاقات در بازی برگشت و در دوحه گفت: اکنون همه چیز به سود ماست و نیازی نمی بینیم وارد این مسائل شویم. اکنون با شرایط بهتر خود را مهیای ادامه مسابقات می کنیم و مطمئنا فرصتی برای فکر کردن و قرار دادن تمرکزمان روی این مسائل نداریم. آنها می توانند بعد از شکست هم کری بخوانند اما ما اهداف بزرگتری داریم و با توجه به پتانسیلی که داریم مسلما بدون توجه به کری و تهدید آنها در دوحه هم به دنبال سه امتیاز خواهیم بود تا شرایط صعودمان بهتر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lk7w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیدجلال حسینی: شرایط برای دیدار قطر سخت است و بازی دشواری داریم