تاریخ انتشار: 1395/06/12 20:20
سرمربی راه آهن؛
کد خبر: 263821

شرایط سختی را در طول عمرم دارم تجربه می کنم/ خودم هم نمی دانم باید چه کاری انجام دهم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: وضعیت بسیار بدی در راه‌آهن وجود دارد و خود من هم نمی‌دانم چه کاری باید انجام بدهم.
شرایط سختی را در طول عمرم دارم تجربه می کنم/ خودم هم نمی دانم باید چه کاری انجام دهم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، مهدی پاشازاده در گفت‌وگویی، درخصوص شکست یک بر صفر راه‌آهن مقابل بادران در دربی پایتخت، اظهار داشت: در واقع این بازی رقابت پولدارترین با بی‌پول‌ترین تیم لیگ بود. در صحنه‌ای که حریف به گل رسید، باد شدیدی در ورزشگاه شروع به وزیدن کرده بود که باعث این شد که گل دریافت کنیم، اما پس از آن توپ و میدان در اختیار ما بود، اما متأسفانه نتوانستیم به گل برسیم.

وی ادامه داد: ما در این دیدار محسن بیاتی‌نیا را دراختیار نداشتیم که نبود او تأثیرگذار بود، همچنین وقتی تنها یک مدافع چپ دارم و او تمرکز لازم را ندارد، چاره‌ای جز بازی دادن به او نیست. در هر صورت وضعیت تیم بسیار بد است، در این هفته‌ها دائم وعده‌هایی می‌دهند، اما هیچ‌کدام از آنها عملی نشده است، خود من هم دیگر نمی‌دانم چه کاری باید انجام بدهم، در شرایط سختی قرار گرفته‌ام.

سرمربی راه‌آهن در مورد اینکه آیا قصد کناره‌گیری از تیم را دارد، یاد‌آور شد: نمی‌توانم در این شرایط تیم را رها کنم و بروم؛ چراکه بازیکنان در این شرایط سخت با ما کنار آمدند، خود من هم نمی‌دانم چه کاری باید انجام بدهم، به هر حال شرایط ما همین است، باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. بازیکنان با معرفتی که از خود نشان دادند، در زمین تمام تلاش خود را می‌کنند و ما را شرمنده کردند.

پاشازاده یادآور شد: برخی بازیکنان ما از ابتدای فصل هنوز شرایط‌شان مشخص نشده است، به هر حال امیدوارم هرچه زودتر تکلیف تیم مشخص شود، فردا جلسه‌ای با مسئولان خواهیم داشت، هرچند که می‌دانم این جلسات فایده‌ای ندارد، اما امیدوارم هرچه زودتر از این بلاتکلیفی خارج شویم./فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xro7b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی تهران در اوج بی پولی!
اختصاصی/