تاریخ انتشار: 1395/06/13 14:01
کد خبر: 263738

بیرانوند: معلوم شد چرا به قطری‌ها می‌گویند منتخب قاره‌‌ها/ چینی‌ها مسیر درستی را رفته‌اند

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان با تشکر از هوادارانی که در دیدار تیم ملی ایران مقابل قطر در ورزشگاه آزادی حضور یافته بودند، اعلام کرد که انها برای ایران سنگ تمام گذاشتند
بیرانوند: معلوم شد چرا به قطری‌ها می‌گویند منتخب قاره‌‌ها/ چینی‌ها مسیر درستی را رفته‌اند

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی،و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا بیرانوند درباره پیروزی ایران برابر قطر در نخستین بازی مرحله گروهی رقابت‌های انتخابی جام جهانی اظهار داشت: خدا را شکر از یک دیدار سخت توانستیم به سه امتیاز برسیم و شرمنده هواداران نشدیم. هواداران هم مزد زحمات و تشویق‌های‌شان را گرفتند و خوشحال به خانه بازگشتند.

وی با بیان اینکه دیدار با قطر سخت بود، افزود: قطر آمده بود تا هر طور شده از تهران با امتیاز به دوحه برگردد. آنها از جام ملت‌ها تغییر زیادی کرده و فکر می‌کنم حدود 20 بازیکن جدید نسبت به آن زمان به این تیم اضافه شده بود. قطری‌ها می‌خواهند هر طور شده یکی از سهمیه‌های آسیا را بگیرند و به‌همین خاطر بازیکنان دو ملیتی زیادی را به‌خدمت گرفته‌اند. همین موضوع باعث شده که اسم این تیم را منتخب قاره‌ها هم بگذارند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: قطر می‌تواند حریفی سرسخت برای دیگر رقبای ایران باشد. این تیم تا دقیقه 93 جلوی این همه تماشاگر بازی خوبی ارائه کرد. آنها می‌خواستند هر طور شده از ما امتیاز بگیرند، اما خدا را شکر موفق شدیم شکست‌شان بدهیم. 

بیرانوند با قدردانی از حمایت هواداران در بازی برابر قطر گفت: هواداران برای ایران سنگ تمام گذاشتند. ما دو سه ساعت قبل از آغاز بازی که قصد ورود به ورزشگاه را داشتیم متوجه حمایت پرشور آنها شدیم. هواداران در طول بازی خیلی پرشور از ما حمایت کردند و مطمئنم در بازی‌های خارج از خانه چه آنهایی که در بازی با قطر به ورزشگاه آمدند و چه آنهایی که در خانه از تلویزیون به ما انرژی دادند، برای موفقیت تیم ملی دعا می‌کنند. ما با اتکا به همین دعا وارد زمین می‌شویم.

وی درباره وقت تلف کردن بازیکنان قطر در طول بازی هم عنوان کرد: این شیوه بیشتر تیم‌های کشورهای عربی است. به‌هر حال بازی برابر تیم نخست رده‌بندی آسیایی فیفا آن هم در خانه جلوی این همه تماشاگر کار بسیار سختی است. البته داور در نیمه دوم وقت اضافی خوبی گرفت و ما توانستیم در دقایق اضافی کار را تمام کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به سفر تیم ملی به چین تصریح کرد: خوشبختانه با تمهیداتی که فدراسیون فوتبال اندیشید، تیم ملی با پرواز اختصاصی به چین سفر کرد که این اتفاق خوبی بود. امیدوارم با انجام تمرین ریکاوری امروز آماده بازی خیلی سخت برابر چین شویم.

بیرانوند با تمجید از عملکرد چین برابر کره‌جنوبی گفت: بازی چین برابر کره جنوبی را تماشا کردیم. آنها بازی خوبی انجام دادند و این نشان می‌دهد فوتبال چین با سرمایه‌گذاری انجام شده و استخدام بازیکنان خوب اروپایی در باشگاه‌ها مسیر درستی را طی می‌کند و می‌خواهد پیشرفت کند. مطمئناً بازی سختی برابر چین خواهیم داشت، حتی سخت‌تر از دیدار برابر قطر. امیدوارم که بتوانیم با اتحاد ایجاد شده به هدف‌مان از این بازی دست پیدا کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ne95r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیرانوند در قامت یک دروازه بان مطمئن

برانکو: منظور کی روش من نبودم!
از فضای بعد از پیروزی لذت می برم