تاریخ انتشار: 1395/06/14 01:42
کد خبر: 263549

در تمرین استقلال چه می گذرد؟

عملکرد اکثر بازیکنان استقلال چه از منظر آماری و چه فنی نشان می‌دهد که نسبت به سال قبل افت داشته اند و منصوریان باید دلیل این افت را در درون تمرینات خود پیدا کند.

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، در تمرینات استقلال چه می‌گذرد که بازیکنان این تیم از روزهای اوج خود فاصله گرفته اند و تقریبا هیچ کدام نشانی از آن بازیکنان قبراق سابق را همراه ندارند؟

بازیکنان امروز را با بازیکنان دیروز استقلال مقایسه کنید: امید ابراهیمی نشانی از آن امید توانای پارسال که به تنهایی استقلال را راهبردی می‌کرد ندارد، بختیار رحمانی هم به ویژه در نیم فصل دوم سال گذشته یک تنه تراکتورسازی را جلو می‌برد به ویزه در جام باشگاه های آسیا، محسن کریمی به طور کلی مصدوم شد، مهدی رحمتی حتی از سال قبل هم نا آماده تر است ایضا خسرو حیدری  که بسیار خوب سانتر می‌کند اما دقایق این کارش همچنان رو به کاهش است.

وریا غفوری آماده نیست، حتی نورافکن جوان هم که در دربی به میدان رفت امسال نتوانست مثل سال قبل بازی کند، کاوه رضایی هم در استقلال شکوفا نشده و آمادگی قبل را هنوز پیدا نکرده است و حتی در دیدارهای دوستانه هم این تیم موفق نشده نتیجه خوبی به دست آورد. در چنین شرایطی باید تاکید کرد که استقلال به طور کلی نسبت به گذشته شرایط مطلوبی ندارد و دلیل این مهم را باید در تمرینات این تیم جستجو کرد.

شاید منصوریان باید از بدنساز تیمش توضیح بخواهد، شاید هم نوع تمرینات خودش را باید عوض کند، به هر حال این بازیکنان  در آمادگی سال های قبل خود حتی در دیدار های تدارکاتی هم نشان نداده اند که این جای بحث دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gezj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان نگران نباشد ستاره ها اوج می گیرند