تاریخ انتشار: 1395/06/14 08:39
کد خبر: 263542

تاثیر دو بازیکن در تغییر نظر برانکو در مورد جدایی بمب پرسپولیس

کمتر کسی فکر می کرد خرید بزرگ پرسپولیس بدون حتی یک حضور نود دقیقه ای مجبور به ترک تیم شود. سوال مهم این است که چه شد دست آخر سرمربی کروات رضایت به خروج وی داد؟
تاثیر دو بازیکن در تغییر نظر برانکو در مورد جدایی بمب پرسپولیس

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،همانطور که پیش بینی می شد از بین آنتونی گولچ یا ساسان انصاری باید یکی از لیست خارج می شد تا جا برای بازگشت رامین رضاییان باز شود. دست آخر این اتفاق رخ داد و انصاری که تصورش می رفت یکی از بازیکنان ثابت و تاثیرگذار پرسپولیس شود، خیلی زود عطای کار در این تیم را به لقایش بخشید.

اما چه شد که او رفت؟ پیش از این برانکو ایوانکوویچ در چند مصاحبه صریحا گفته بود ساسان هیچ کجا نمی رود و تیمش به او احتیاج دارد. اما مشکل اصلی خود انصاری بود.

او که تصور می کرد جانشین مهدی طارمی شده است، به پرسپولیس آمد اما ناگهان به واسطه بازگشت عجیب طارمی با ترافیک سنگین مهاجمان خوب مواجه شد. در خط میانی هم برانکو بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و در حالت عادی بعید بود به انصاری چندان بازی برسد.

ساسان انصاری در ۴ بازی نخست قرمزها مجال زیادی برای خودنمایی پیدا نکرد و بعد از اینکه قرار شد یک بازیکن از لیست خارج شود، ساسان از این موقعیت بیشترین استفاده را کرد و با اصرار خودش در لیست خروج قرار گرفت.

او که پیشنهادهای بهتری از لحاظ قیمتی داشت در تابستان به پیشنهاد پرسپولیس جواب مثبت داد. چرا که می خواست با درخشش در تیم برانکو ملی پوش شود تا بتواند در جام جهانی ۲۰۱۸ یکی از بازیکنان ملی پوش ایران لقب بگیرد. اما ترافیک بالای مهاجمان این فرصت را از او گرفت. تا مجبور به این تصمیم شود. اما از سوی دیگر چرا برانکو مجبور به تایید این جدایی شد؟

برانکو تا یک ماه قبل به هیچ عنوان راضی به جدا شدن ساسان نبود و بارها در مصاحبه های مختلف عنوان کرده بود به این بازیکن نیاز دارد. اما گلزنی های ولادیمیر پریموف اوکراینی در بازی های تدارکاتی و همچنین عملکرد خیره کننده حمید طاهرخانی بازیکن ۱۷ سال تیم جوانان پرسپولیس موجب شد برانکو دست آخر با این جدایی موافقت کند.

البته یکی از افراد نزدیک به باشگاه پرسپولیس در این مورد گفت: «برانکو تا لحظه آخر موافق جدایی ساسان انصاری نبود اما موقعیت به وجود آمده و دلگرمی اش به درخشش پریموف و طاهرخانی، او را مجاب کرد تا به جدایی ساسان رای دهد.»

پرسپولیس بازیکنان خوبی را در خط حمله در اختیار دارد و قطعا ساسان انصاری که قصد بازگشت به فولاد را دارد، از این جدایی ضرر نخواهد کرد. شاید درخشش در فولاد او را در لیست کارلوس کی روش قرار دهد. آرزویی که در این پرسپولیس پر مهاجم کمی دست نیافتنی می نمود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlad6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش برانکو به جدایى انصارى و بازگشت رضاییان به پرسپولیس