تاریخ انتشار: 1395/06/14 13:43
کد خبر: 263508

دعوت سایت های چینی از مردم برای جدال با ایران

سایت های چینی برای دیدار با ایران از هواداران خواستند تا به ورزشگاه المپیک شن یانگ بیایند
دعوت سایت های چینی از مردم برای جدال با ایران

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی،تیمهای چین و ایران در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، روز سه شنبه در ورزشگاه المپیک شن یانگ مقابل هم قرار می گیرند.

رسانه های چینی نگاه ویژه ای به این مسابقه دارند و سعی می کنند هواداران تیم ملی چین را مجاب کنند تا در بازی پیش رو ورزشگاه تاج کریستال را پر کنند. یکی از سایت های چینی، در گزارشی احساسی به حضور هواداران این تیم در سئول و بازی با کره پرداخته بود و در این گزارش از یکدلی و تاثیر حضور هواداران چینی صحبت کرده بود.

بنا بر این گزارش، هواداران چینی بودند که بازیکنان را برای بازگشت به بازی مقابل کره شوراندند و باعث شدند چینی ها یک بازنده سربلند باشند. در ادامه این گزارش به این موضوع اشاره شده بود که در بازی روز سه شنبه هم تیم چین به حضور هواداران از پیر و جوان، زن و مرد احتیاج دارد و باید ورزشگاه المپیک برای این جدال پر شود و مردم چین، یار دوازدهم اژدهاهای زرد باشند تا مقابل ایران با سه امتیاز از زمین خارج شوند.

این سایت چینی حتی در این گزارش به حضور هواداران ایرانی هم اشاره کرده بود و آنها را الگویی خوب برای هواداران چینی دانسته بود و بازی با قطر را مثالی برای این ادعای خود ذکر کردند.

 

 

چین

 

 

 

چین

 

 

 

چین

 

 

 

چین

 


عکس‌ها از کاپ


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezkev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جهانبخش منچستری شد و حاج‌صفی، فابرگاس