تاریخ انتشار: 1395/06/14 17:09
اختصاصی/
کد خبر: 263454

کمک به دو تیم شمالی، واجب تر از نان شب برای مسئولین!

در پایان بازی نساجی - گل‌گهر سیرجان که با نتیجه مساوی ۳-۳ خاتمه یافت محمود فکری از سمت خود استعفا کرد!
کمک به دو تیم شمالی، واجب تر از نان شب برای مسئولین!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، این اتفاق بی‌شک نمی‌تواند اتفاق خوشایندی برای نساجی باشد. فصل گذشته هم در پایان هفته چهارم بود که شاهد تغییر در کادر فنی تیم نساجی بودیم. البته فصل گذشته آلوس از سمت خود برکنار شد اما این بار محمود فکری از سمت خود استعفا کرده است.

با اینکه تیم، مالک متمولی دارد اما با مشکل مالی دست و پنجه نرم می‌کند و این، هدف باشگاه را تحت‌الشعاع قرار داده و با این وضعیت آینده تیم در ابهام است. محمود فکری به این مشکلات اشاره کرده و اذعان داشته دوست دارد که حرمت‌ها حفظ شود.

اینکه مربی جوانی در ابتدای راه مربیگری هدایت یک تیم پرطرفدار را رها می‌کند نشان می‌دهد عرصه بر او تنگ شده و نمی‌تواند فشارها را تحمل کند! خلاصه اینکه وضعیت بحرانی است. مهدی پرهام در خارج از کشور است و ظاهراً برای ادامه حمایت مالی از تیم درخواست‌هایی داشته که محقق نشده است.

اما سپیدرود رشت که همانند نساجی در رشت محبوب است شروع خوبی داشته و نتایج خوبی هم گرفته است. منتها سپیدرود هم مشکل مالی دارد! این تیم چون اولین فصل حضور خود را در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند این مشکلات را بهتر تحمل می‌کند اما نساجی سال‌های سال است با این مشکل دست به گریبان است.

 بی‌توجهی به این دو تیم خوب و محبوب بی‌انصافی است! به این دو تیم به خاطر طرفدارانی که دارند باید بها داد. این دو تیم در صورت سرپا بودن می‌توانند به کاهش ناهنجاری و شادی جوانان منطقه کمک کنند و این مسئله مهم باید مورد توجه باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4boyq5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری؛ استعفای کتبی فکری نگارش شد/ دریغ از یک تماس تلفنی از آقای مدیرعامل!
اختصاصی/