تاریخ انتشار: 1395/04/21 01:55
کد خبر: 274607

پرسپولیسی های که پیراهن قرمز را درآوردند و رفتند+تصاویر

سال‌های اخیر شاهد تیم پرسپولیس شاهد رفت و برگشت بازیکنان زیادی بوده است.
 پرسپولیسی های که پیراهن قرمز را درآوردند و رفتند+تصاویر

به گزارش فرتاک ورزشی، در این چند ساله شاهد حضور بسیاری بازیکنان در ترکیب تیم پرسپولیس بوده ایم. بازیکنانی که گاهی به دلایل فنی، گاهی به دلایل انضباطی و برخی به دلایل دیگر موفق به ادامه حضور در این تیم نشدند و فوتبال خود را بیرون از این تیم ادامه دادند.

در زیر نگاهی داریم به بازیکنانی که در تیم پرسپولیس در دوره‌های گذشته لیگ عضویت داشته‌اند و اکنون در تیم دیگری توپ می‌زنند.

 

1-  پیام صادقیان: هافبک با استعداد تبریزی که با درخشش در ذوب‌آهن به پرسپولیس آمد ولی حواشی اطراف او اجازه نداد استعدادهای او به عمل درآید. او بعد از پرسپولیس در نفت و صبا بازی کرد و حالا با بازگشت به شهر پدری‌اش در اندیشه بازگشت به پرسپولیس و تیم ملی به سر می‌برد.

 

 

2-  محسن بنگر: محسن بنگر که فصل گذشته در اکثر بازی‌ها و درغیاب رضا نورمحمدی بازوبند کاپیتانی را بر دست می‌بست، پس از 4 سال حضور مداوم در این تیم و به دنبال عدم رغبت مدیران پرسپولیس به تمدید قرارداد با این بازیکن به تبریز رفت تا ماجراجوئی‌های خود را در این تیم ادامه دهد و البته هم‌چنان سرخپوش باقی ماند.

 

 

 

3-  محمد نوری: هافبک سال‌های قبل پرسپولیسی‌ها که رکورد بیشترین گل زده پرسپولیس در لیگ برتر را یدک می‌کشد راهی برای بازگشت به خانه پیدا نکرد. او به جمع شاگردان قلعه نوعی اضافه شد تا در کنار سایر بازیکنان این تیم برای قهرمانی بجنگند.

 

 

 

4-  محمدرضا خلعتبری: هافبک مهاجم تند و تیز تیم پرسپولیس در لیگ سیزدهم بعد از کسب مقام نائب قهرمانی به تیم سپاهان بازگشت و با این تیم قهرمان لیگ هم شد. این بازیکن که می‌توانست خیلی بیشتر از این‌ها سوژه فصل نقل و انتقالات شود، خیلی زود و با شتابزدگی به جمع شاگردان کمالوند و تیم گسترش فولاد تبریز اضافه شد.

 

 

 

 

 

5-  محمدرضا نورمحمدی: کاپیتان اول پرسپولیس هم در این سیاهه قرار دارد. بازیکنی که در مدت حضور خود نتوانست بازی‌های درخشانی برای پرسپولیس انجام دهد و در پایان لیگ پانزدهم به تیم اف سی مشهد پیوست تا با بستن بازوبند کاپیتانی وزنه تجربی این تیم را در خط دفاعی افزایش دهد.

 

 

6-  محمد قاضی: بازیکنی که سابقه عضویت در هر دو تیم بزرگ پایتخت را در کارنامه دارد. قاضی که علاوه بر این دو تیم در تیم‌هایی مثل فولاد و ذوب آهن عضویت داشته، فصل گذشته را در تیم صبا و با علی دایی گذراند. او به تازگی به نفت تهران که علی دایی را به عنوان سرمربی خود می‌بیند، اضافه شده است.

 

 

 

7-  میلاد کمندانی: بازیکن 22 ساله تیم امید ایران که از همراه تیم از راهیابی به المپیک بازماندند، پس از یک دوره حضور در تیم پرسپولیس به تیم پدیده مشهد پیوست. کمندانی که در فصل گذشته به دلیل نمایش خوب هافبک‌های پرسپولیس و ترافیک این منطقه فرصت بازی چندانی به او نرسید، به دنبال این است که با درخشش در مشهد بار دیگر به پرسپولیس بازگردد.

 

 

 

8-   حمید علی‌عسگر: وینگر راست پرسپولیس که در زمان علی دایی جزو مهره های ثابت این مربی به شمار می‌رفت چند صباحی است که در تیم اف سی مشهد(سیاه‌جامگان) عضویت دارد و فصل آینده را هم در همین تیم خواهد بود.

 

 

 

9-  مهرداد کفشگری: کفشگری که به عنوان یک هافبک قلدر و پرنفس توسط علی دایی از راه‌آهن به پرسپولیس آورده شد، با جدایی دایی از جمع پرسپولیسی‌ها آرام آرام موقعیت خود را در پرسپولیس از دست داد و ترجیح داد تا برای ادامه فوتبال به پدیده مشهد بپیوندد.  

 

 

 

10-  محمد رضا خانزاده: اسم این بازیکن ناخودآگاه ما را به درگیری این بازیکن با هوادار پرسپولیس در بازی‌ پرسپولیس با نماینده عربستان می‌اندازد. حرکتی که با واکنش بزرگان پرسپولیس و محرومیت او همراه بود. او بعد از یک دوره ناموفق در فولاد خوزستان به تیم مشهد (سیاه‌جامگان) پیوسته است تا تعداد پرسپولیسی‌های این تیم به پنج برسد.

 

 

 

 

11-  روح‌الله سیف‌اللهی: بازیکن سابق پرسپولیس فصل گذشته را در تیم استقلال خوزستان سپری کرد و مقام قهرمانی لیگ برتر را هم با این تیم بدست آورد. حالا او در تجربه جدیدش به تیم مشهد (سیاه‌جامگان) اضافه شده تا به فرهاد کاظمی در فصل پیش رو کمک کند.

 

 

 

12-  محمد حسین کنعانی‌زادگان: بازیکنی که قبل از رفتن به ملوان جهت گذراندن دوران سربازی در پرسپولیس عضویت داشت. با پایان خدمت و بازگشت به پرسپولیس وضعیت این بازیکن مبهم بود تا اینکه سرانجام با موافقت سازمان لیگ نسبت به اتمام قرارداد این بازیکن، او به جمع استقلالی ها پیوست.

 

 

 

13-  شهاب گردان: بیشتر سابقه این دروزاه‌بان به حضور در سنگر دو تیم اصفهانی برمی‌گردد، و لی در فصل 92-1391 گردان به پرسپولیس پیوست تا مشکلات دروازه این تیم را برطرف کند. که البته موفق به انجام این کار نشد و پس از قرار گرفتن در لیست مازاد سپاهان این فصل را در تیم پدیده مشهد خواهد بود.

 

 

 

14-  بابک حاتمی: حاتمی برای پر کردن سمت راست خط دفاعی پرسپولیس به این تیم وارد شد ولی حضور او در این تیم با ظهور رامین رضائیان همراه بود که همین موضوع هم باعث خروج این بازیکن از لیست برانکو شد. البته اشتباه تاثیرگذار او مقابل نفت تهران در خروج او بی تاثیر نبود. او فصل جدید در تیم گسترش فولاد تبریز شاگرد کمالوند است.

 

 

 

 

15-  ریکاردو بنگستون : مهاجم هندوراسی پرسپولیس علارغم فصلی درخشانی که با پرسپولس پشت سر گذاشت، در برنامه‌های برانکو جایی پیدا نکرد و راه خروج از باشگاه را در پیش گرفت. شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه نفت تهران به دنبال این بازیکن است و شاید فصل آتی هم شاهد حضور این بازیکن در لیگ برتر باشیم.

 

 

 

16-  حسین بادامکی: شاید تمام هواداران پرسپولیس حضور بادامکی در این تیم را با پاس گلی که در دقایق آخر بازی به ایمون زاید رساند، به یاد می‌آورند. به طور کلی دوران حضور این بازیکن در پرسپولیس چندان با موفقیت تیمی همراه نبود. بادامکی فصل گذشته یکی از بازیکنان کلیدی پدیده بود و در بازی مقابل پرسپولیس روی هر دو گل این تیم تاثیرگذار بود. البته تیم فصل آینده این بازیکن مشخص نیست و تمایلی از سوی مسئولین پدیده برای تمدید قرارداد این بازیکن نشان داده نشده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه سرنوشتی در انتظار اوست.

 

 

 

17-  بهادر عبدی: آخرین سکانس پرسپولیس لیگ پانزدهم با از دست دادن جام قهرمانی در ورزشگاه آزادی و در مقابل راه آهن همراه بود. پرسپولیس به جام نرسید و راه آهن هم سقوط کرد. بهادر عبدی هم به همراه این تیم سقوط کرد. ولی مجید جلالی خواهان حضور این بازیکن در پیکان شد و او فصل آینده در پیکان خواهد بود.

 

 

 

18-  فرزاد حاتمی: فرزاد حاتمی که سابقه حضور در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را دارد فصل گذشته در نیم فصل از ملوان به تراکتور پیوست و بازی‌ها خوب او در تراکتور، امید قلعه نوعی به این بازیکن برای فصل جاری را افزایش داد.

 

 

19-  قاسم دهنوی: هافبک جنگنده ای که در مس کرمان خود را به فوتبال ایران معرفی کرد، مدتی در زمان حضور علی دایی در پرسپولیس بازی کرد. او به تازگی به تیم صبا پیوسته است.

 

 

 

20-  امیر حسین فشنگچی: هافبک سالیان دور پرسپولیس به نظر می‌رسد این فصل را نیز مانند فصل گذشته در تیم فولاد سپری خواهد کرد. فشنگچی هم با درخشش به صبا به پرسپولیس اضافه شد، اما نتوانست گره ای از مشکلات این تیم باز کند.

 

 

21-  مرتضی قدیمی پور: دروازه‌بان سوم فصل گذشته پرسپولیس به تیم مشهد(سیاه‌جامگان) پیوست تا فوتبال خود را در مشهد ادامه دهد.

 

 

برخی بازیکنان مثل رامین رضائیان و مهدی طارمی فوتبال خود را در ترکیه ادامه خواهند داد. برخی بازیکنان جوان پرسپولیس هم راه تیم‌های دیگر را در پیش گرفتند تا با پیشرفت خود به پرسپولیس بازگردند.

منبع: افکار نیوز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dq5np

آخرین اخبار