تاریخ انتشار: 1395/06/14 22:33
مالک باشگاه هف سمنان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 263354

فخرالدین فیض: شهرداری تبریز را به مانند بانی گسترکیش می بریم/ هواداران سمنانی قوت قلب تیم ما هستند

مالک باشگاه هف سمنان معتقد است که بازی فردای تیمش را با نتیجه 2-1 برنده خواهد شد.
فخرالدین فیض: شهرداری تبریز را به مانند بانی گسترکیش می بریم/ هواداران سمنانی قوت قلب تیم ما هستند

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، مهندس سید فخرالدین فیض، مالک باشگاه هف سمنان درخصوص بازی هفته گذشته شان گفت: بازی خوبی را در سمنان میزبانی کردیم. درحالی که باید بیش از 3-4 گل به تیم کیشی می زدیم، فقط یک گل زدیم که چون بازی اول بود و بازیکنان تیم استرس داشتند، این امر طبیعی بود.

وی افزود: جا دارد از هواداران تیم کمال قدردانی را صورت دهم. مردم و هواداران سمنانی در بازی اول تیم سنگ تمام گذاشتند و به خوبی از تیم حمایت کردند و حمایتشان قوت قلبی بود بر بازیکنان و کادر فنی ما.

وی در خصوص حامیان هف سمنان نیز گفت: خداروشکر در این فصل تمامی عوامل سمنان اعم از استاندار و شهردار و ... بخصوص آقای فتاحی رییس سازمان ورزش و جوانان سمنان، اقای رضا علی رییس هیت فوتبال استان سمنان و دکتر همتی نماینده مجلس سمنان، دست به دست هم داده اند تا تیم به لیگ یک صعود کند و هدف ما از تیمداری در لیگ دو نیز همین می باشد که این تیم را به هماهنگی برسانیم و به لیگ یک صعود کنیم و در لیگ یک نتیجه بگیریم.

وی در پایان درخصوص بازی این هفته تیمش در تبریز گفت: شک نکنید که در این بازی پیروز خواهیم شد و با شناختی که از بازیکنان و کادر فنی دارم، 2-1 در این بازی پیروز می شویم و ششمین امتیاز خود را در لیگ یک به مردم سمنان هدیه می دهیم.

مصاحبه: "آلن حیدری"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4boyme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قاسم سیانکی: از تمامی بازیکنانم راضی هستم و از هوادارانمان می خواهم تا از این جوانان حمایت کنند