تاریخ انتشار: 1395/06/14 22:56
اختصاصی/
کد خبر: 263348

پیش بازی سردار بوکان-کاسپین قزوین/ بازگشت شور و هیجان به بوکان!

تیم فوتبال سردار شهرداری بوکان در شرایطی میزبان بازی دوم امسال لیگ دسته دوم میباشد که در هفته ی اول مسابقات توانست 70 و اندی دقیقه در مقابل هوای گرم و زمین زمخت دوام اورده ولی در نهایت بازی را به ماهشهری ها ببازد.
پیش بازی سردار بوکان-کاسپین قزوین/ بازگشت شور و هیجان به بوکان!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، اما قصه ی میزبانی سردار متفاوت است. اگر نگاهی به بازیهای سال گذشته داشته باشیم سردار هفته ی اول در تبریز شهرداری این شهر را مات کرد و با تساوی در بازی دوم در وحدت بوکان نتوانست بیشتر از یک امتیاز کسب کند تا در پایان هفته ی دوم 4 امتیازی شود. امسال سردار با کادر مدیریتی و مربی و بازیکنان جدید پا به مسابقات نهاده و به نظر میرسد دارای ساختمان تیمی منسجمتری است.نمیتوان از تواناییهای سعید شوکتی در فصل قبل به راحتی گذشت اما امسال نیمکت تیم سردار شهرداری بوکان در اختیار مربی جوان و نام اشنایی بنام پیروز قربانی است.

هر چند زمان زیادی از پایان عمر بازیگری پیروز قربانی نمیگذرد اما تجارب بالای وی در استقلال و صبا میتواند با همراهی چند بازیکن مطرح بمانند بهمن طهماسبی ،نوید روزهای پر امیدی را برای دوستداران ورزش فوتبال در بوکان و کردستان داشته باشد.فردا سردار شهرداری در شرایطی به مصاف کاسپین قزوین میرود که قزوینی ها در بازی اول توانستند از میزبانی خود حداکثر استفاده را کرده و کارای شیراز را با دو گل ببرند.نکات زیادی در بازی فردا از سه جهت میتواند حائز اهمیت باشد. حضور هواداران احساسی و متعصب. کادر فنی باتجربه و جوان . بازیکنان جدید و تازه به تیم رسیده.

از هواداران شروع کنیم. فصل گذشته هواداران بوکان توانستند یکه تازی کنند و میتوان به جرات گفت پرطرفدار ترین تیم حاضر در مسابقات بود. امار تقریبی بین 5 تا 8 هزار برای هر بازی خانگی در شرایط حتی بارانی و زیر صفر درجه. اما نکات برجسته ی دیگری نیز در این میان به چشم می آید.

اینکه هواداران ما بسیار احساسی هستند و کم تحمل.گمان نمیشود تیمی که تنها 20 روز از عمر خود را سپری کرده باشد بتواند چنان هماهنگ و زیبا بازی کند که هوادار را راضی کند. پس چنانچه فردا تیم سردار نتیجه ی بازی را نیز واگذار کرد چیزی از زیبایهای ورزش فوتبال کم نمیشود و علیرغم جریحه دار شدن دل هواداران اما تازه اول راه تیمسازی و تیمداری مجموعه ی جدید سردار شهرداری است.

هواداران از دقیقه ی اول تا 90 فقط تیم سردار را تشویق کنند و این تشویقها در ثانیه انجام شده و حتی در صورت عدم موفقیت از کسب نتیجه ناامید نباشند. انتظار میرود با توجه به شعور بالای هواداران ،ورزشگاه وحدت عاری از شعارهای ناسزا خواهد بود  و همچنین پاکسازی جایگاه تماشاچیان در پایان بازی انتظار همه ی دوستداران است.

به کادر فنی سردار خواهیم پرداخت. پیروز قربانی و مجتبی انصافی دو استقلالی خونگرم که خیلی زود خود را با شرایط سردار وفق داده و حتی در بازی اول،امیدهای زیادی به کسب نتیجه ی مساوی در زمین گرم و سخت ماهشهر داشت.پیروز قربانی در این مدت بازیکنان خوبی جذب کرده و امیدوار است شرایط بهتری را فردا در زمین بازی داشته باشد.از نکات برجسته ی کادر امسال سردار حضور کمتر مربیان بر روی نیمکت است که فصل گذشته تردد بیش از حد مربیان موجبات ناهماهنگی بین مربیان از سویی و ایجاد صحنه های ناهمگونی از یک نیمکت دسته دویی بود. رکن سوم بازی فردا،بازیکنان با تجربه بمانند بهمن طهماسبی و رضا میزانی.

به نظر میرسد که در این دو هفته بازیکنان به هماهنگی های لازم نرسیده و اینجا نقش بازیکنان با تجربه بیشتر از بازیکنان دیگر است.جو ورزشگاه سال گذشته زیاد به سود سرداریها نبود و نتایج نشان داد سردار در زمین حریفان بهتر از زمین خود نتیجه گرفته است. اما امسال امیدواریهای زیادی دیده میشود که بازیکنان با تجربه سردار این ضعف را پوشانده و جوانان تیم را با وضعیت بازیها و شرایط میزبانی بیشتر انس دهند.

خبرنگار: "کمال میرزااحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45eadm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی همدان به سود قهرمان آسیا پایان یافت/ عزم راسخ پاسی ها برای صعود به لیگ یک