تاریخ انتشار: 1395/06/15 17:56
کد خبر: 263220

گزارش روز/ انتظاراتی از استقلال که بیجا هم نیست

حالا همه از علیمنصور نتیجه میخواهند
گزارش روز/  انتظاراتی از استقلال که  بیجا هم نیست

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی، شاید اول فصل همه برای نتیجه نیاوردن منصوریان در استقلال بهانه های مختلفی می تراشیدند.شخصی بهانه کم تجربگی او را می آورد و بعضی هم تغییر سبک تاکتیکی و عدم هماهنگی آبی پوشان را بهانه میکردند.

اما هیچکس روی کمبود خرید بازیکنان جدید این تیم بهانه گیری نمیکرد.استقلال از همان اول با خرید بختیار رحمانی قدرت خود را در فصل نقل و انتقالات نشان داد و به نوعی برای رقبای خود خط و نشان کشیدند.

اما با شروع لیگ برتر شرایط اصلا به سود آبی پوشان نبود هفته ها گذشت و آنها حتی یک پیروزی هم نتوانستند کسب کنند تا منصوریان و تیمش هنوز هیچ چیز نشده وارد شوکی ناگهانی و غیر قابل انتظار بشوند.

منصوریان از وقفه ای که به خاطر بازی های تیم ملی  در لیگ افتاد بهترین استفاده را کرد.چندین بازی تدارکاتی را برای آبی ها تدارک دید و حقدوست و پادوانی را خرید تا سرپوشی باشند بر مهره هایی که نتوانستند انتظارات هواداران و باشگاه را بر آورده کنند.

حالا با شرایطی که کاملا فرق کرده انتظارات از منصوریان بالاتر رفته و باید دید آیا وی میتواند با وجود این تغییرات به روند نزولی این تیم پایان دهد یا خیر؟

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wq6e5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


می‌توانم در استقلال زوج خوبی برای کاوه رضایی باشم