تاریخ انتشار: 1395/06/15 19:25
کد خبر: 263206

افتخاری:استقلال صاحب زیاد دارد/هنوز کار منصوریان در این تیم تمام نشده است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:هنوز کار منصوریان در استقلال تمام نشده است
افتخاری:استقلال صاحب زیاد دارد/هنوز کار منصوریان در این تیم تمام نشده است

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،رضا افتخاری پس از پایان جلسه هیات مدیره استقلال اظهار داشت:تصمیماتی که در این جلسه گرفته شد بر می گردد به گذشته باشگاه و تنظیم حساب های مالی که مورد توجه قرار گرفت. این حساب ها باید به سازمان لیگ داده شود که امروز آخرین فرصتش بود. این جلسه را به صورت اضطراری تشکیل دادیم.

وی ادامه داد:بحث بعدی قرار داد چند بازیکن بود که مورد بررسی قرار گرفت. قرارداد پادوانی را امضا کردیم و برای هیات فوتبال جهت ثبت فرستادیم. قرارداد حقدوست هم قبلا امضا شده بود.تقریبا تیم منصوریان کامل شد و دو بازیکن امید و دو بازیکن بزرگسال از امروز استقلالی شدند و تمامی نفراتی که می‌خواست را برایش جذب کردیم.

به گزارش کاپ،وی در خصوص رفتن به کلمبیا گفت: باشگاه استقلال صاحب زیاد دارد فقط من صاحبش نیستم. الان با تیم ملی به کلمبیا نمی روم. با کفاشیان هماهنگ هستم و  الان برای مراسم بدرقه می روم. اگر تیم رفت مرحله بعدی من یکی دو روز به کلمبیا می روم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره املت خوردن لیدرها در تمرین گفت: در تمرینات فضا باز است و قابل کنترل نیست. شاید یک کسی برود یک ساندویچ هم بخورد و این به ما ربطی ندارد. ما فقط محدوده زمین را کنترل می کنیم. شاید لیدرهای ما نباشد. اما اگر لیدرهای ما سر تمرین املت بخورند که جرم نیست.

وی درباره بیانیه هایی که از طرف لیدرها علیه رسانه ها منتشر می شود و اینکه چه کسی رییس لیدرهاست بیان داشت: مسئول کانون هواداران مشخص است ما جلسه داشتیم و من صحبت کردم. قرار است جلسه نهایی داشته باشیم تا حکمش صادر شود و رسما کارش را شروع کند. الان مشکلی با لیدرها نداریم . هماهنگ هستند و دارند کارشان را انجام می دهند. هدف اول شان حمایت از منصوریان است و این را عملا ثابت کردند. ما هم همین را می خواهیم. 

افتخاری افزود:تماشاگران هم باید صبر کنند تا تیم خودش را پیدا کند و این زمان می برد. در آخرین بازی با صبا که من دیدم و تیم خیلی بهتر بود. این چند بازیکن هم که آمدند و تیم تقویت شده و مطمئن باشید که وضعیت استقلال بهتر می شود.

وی در خصوص رفتن تمرین به پشت درهای بسته گفت: در آزادی تماشاگر قابل کنترل نیست و در کمپ هم نمی شود مسابقه گذاشت چون منطقه مسکونی است. چاره ای نداریم که بازی های مان را در زمین شماره دو بگذاریم و چون آنجا فضا باز است و تماشگر قابل کنترل نیست، اجازه نمی دهند تماشاگر بیاید و الان هم که دیگر بازی های تدارکاتی تمام شد و تماشاگران بیایند بازی های رسمی را تماشا کنند.

مدیرعامل استقلال در خصوص نظری جویباری که جهانیان گفته به باشگاه بیاید اما او مخالف است بیان داشت: جهانیان چنیین چیزی نگفتند. صحبت این بود اما قرار نبود بیاید که من مخالفت کنم. الان در استقلال نیاز به آرامش داریم و باید تیم را سبک کنیم نه جمعیت را بیشتر کنیم که برای مان کار بیشتری درست شود. همه کار می کنیم تا استقلال سبک شود هم از نظر مالی هم از نظر نیرو. الان هیچ اسمی را نمی برم و کسی هم قرار نیست فعلا بیاید. با همین وضع موجود ادامه می دهیم و نیروی جدید نیاز نیست.

وی در خصوص کم شدن مبلغ قرارداد بعضی از بازیکنان از جمله حاج محمدی بیان داشت: در آستانه دربی وارد این کارها نمی شویم. بعضی قرارداد ها عجولانه بوده و بار مالی روی دوش باشگاه گذاشته است. باید کاری بکنیم ولی الان نه. به منصوریان می گویم خودش با بازیکنان صحبت کند و آنها شرایط را بپذیرند و خودشان با ما همکاری کنند. الان بحث تبلیغات به یکسری مشکلاتی خورده که هنوز حل نشده است. پس نمی شود پیش بینی کرد که استقلال چقدر قرارداد دارد که بتواند به تعهداتش عمل کند. خودم به منصوریان گفتم با بازیکنان صحبت کنند تا با ما همکاری کنند. بازیکنان هم قول همکاری به ما داده اند.

افتخاری درباره اولتیماتوم به منصوریان برای دو بازی آینده گفت: ماندن منصوریان هیچ ارتباطی به دو بازی پیش رو ندارد و باید به او فرصت بدهیم تا برنامه اش را اجرایی کند. هنوز کار منصوریان در استقلال تمام نشده است. هر مربی هم بیاید این فرصت را می خواهد. قبلا هم گفتم نتیجه دربی هیچ تاثیری در تثبیت و تغییر سرمربی نخواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bo7dd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار دوستانه استقلال و صبای قم و یک تماشاگر ویژه !