تاریخ انتشار: 1395/06/15 22:05
کد خبر: 263165

انصاری را هواداران پرسپولیس ببخشند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: هواداران به ساسان انصاری با دیده اغماض نگاه کنند و در این مورد به موفقیت فولاد خوزستان فکر کنند..
 انصاری را هواداران پرسپولیس ببخشند

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، نعیم سعداوی در مورد بازگشت ساسان انصاری به فولاد خوزستان گفت: انصاری ۷ سال عضو باشگاه فولاد بوده و شرایط خوبی را در این تیم سپری کرده است. او همیشه با تمام وجود تلاشش را انجام داده تا به نوعی بتواند به مجموعه فولاد کمک کنند. باشگاه فولاد و هواداران هم برای این بازیکن سنگ تمام گذاشتند و از هر جهت او را مورد حمایت قرار دادند. قبل از شروع فصل جاری انصاری به خاطر برخی مسائل تصمیمی عجولانه گرفت که این اتفاق برای هر جوانی می‌افتد که طی آن فولاد را ترک کرد.

نعیم سعداوی افزود: انصاری پس از مدتی از تصمیم خود پشیمان شد و اعلام کرد عضوی از مجموعه باشگاه است و به همین خاطر تصمیم به بازگشت گرفت. بعد از مذاکراتی که صورت گرفت این اتفاق نهایی شد. انصاری در حال حاضر عضو مجموعه فولاد است و از هواداران می‌خواهم با دید اغماض به این مسئله نگاه کنند و به مجموعه فولاد بیندیشند تا شرایطی ایجاد شود که همه دست در دست هم بتوانیم بستر را برای موفقیت فولاد فراهم کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا نقل و انتقالات برای تیمش به پایان رسیده است، اظهار داشت: نقل و انتقالات طبق قانون امروز به اتمام می‌رسد اما همانطور که می‌دانید هر باشگاه می‌تواند در صورت داشتن جای خالی در لیست نفرات خود، از سه بازیکن آزاد استفاده کند که هر تیمی براساس شرایطی که دارد در این مورد تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وی در مورد بحث جدایی مهرداد بایرامی خاطرنشان کرد: ما به صورت موردی در رابطه با افراد صحبت نمی‌کنیم. شما اگر به لیست اسامی بازیکنان فولاد مراجعه کنید افرادی که نامشان در لیست است و کارت بازی دارند مشخص هستند و در این مورد می‌توانید به جمع‌بندی برسید.

منبع: پارس فوتبال

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qk689

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع جدا شده پرسپولیس از هواداران عذرخواهی کرد
انصاری: خوشحالم مقابل تیم محبوبم بازی نکردم