تاریخ انتشار: 1395/06/15 23:36
اختصاصی/
کد خبر: 263151

شکار شاهین باتیرهای یاران گل محمدی

تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته دوم لیگ دسته دوم کشور با 3 گل میهمان خود شاهین ماهشهر را با شکست بدرقه کرد.
شکار شاهین باتیرهای یاران گل محمدی

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، ازسری مسابقات فوتبال دسته دوم قهرمانی باشگاهای کشور واز هفته دوم تیم فوتبال شهرداری همدان در یک بازی برتر موفق شد میهمان خود را با 3 گل بدرقه کند وبه 3 امتیاز شیرین دست یابد.

شهرداری که در هفته اول مقابل همشهری خود پاس شکست خورده بود در غیاب گاپیتان محروم خود با چهره ای تهاجمی قدم به میدان گذاشت.

همدانی ها پس از انکه چند بار فرصتهای گلزنی را از دست دادند سرانجام در دقیقه35به گل دست یافتند میثم زمانی در محوطه جریمه صاحب توپ شد وبا یک بغل پا شادی اور اردوی شهرداری شد.

قضاوت این دیدار را مهدی خانپور از تهران به عهده داشت که در طول بازی چند بار سوت اشتباه زد که اعتراض مربیان دو تیم را بهمراه داشت که اوج این اشتباه در دقیقه چهل انجام شد وبخطایی را به سود شهرداری همدان گرفت که این خطا منجر به گل دوم شهرداری شد سانتر مهدی عسگری با بغل پایپیمان حشمتی به گل تبدیل شد پس ازاین گل کادر فنی شاهین ماهشهر به قضاوت داوران اعتراض شدیدی کردند وحتی دقایقی تیم خود را بیرون کشیدند که سرانجام پس از ده دقیقه تاخیر بازی ا دامه یافت ونیمه اول با دو گل به سود شهرداری همدان به پایان رسید.

داور در نیمه نخست مربی شاهین را اخراج کرد.

شهرداری نیمه دوم را نیز تهاجمی دنبال کرد ودر دقیقه 63 بازی به گل سوم دست یافت پاس پشت پای عسگری به رضایی پیشه رسید تا با یک بغل پا زننده گل سوم باشد.

پس از این گل شهرداری به اداره بازی پرداخت وشاهین که چیزی برای از دست دادن نداشت سراپا حمله شد ودر یکی از این حملات به گل رسید  در دقیقه80 بدنبال یک ضربه ایستگاهی علی ال کثیر به زیبایی دروازه شهرداری را گشود تا در نهایت این بازی با نتیجه  سه بر یک به سود شهرداری همدان بپایان برسد وتیم همدانی سه امتیاز شیرین این بازی را از ان خود کرد.

اسامی بازیکنان شهرداری

داوود اژدری حامد بختیاری پیمان حشمتی مجید پروار مجید شعبانی رضا کوهی کاظم صالحی رسول رضایی پیشه میثم زمانی مهدی عسگری ومحسن وفایی 

سرمربی هادی گل محمدی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kepn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی گروه سوم لیگ دو/ بوکانی های پرشور و سمنانی های مدعی در گروهی مناسب برای صعود