تاریخ انتشار: 1395/06/15 23:50
اختصاصی/
کد خبر: 263149

گزارش تمرین امروز ملوانان

تمرین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی عصر روز دوشنبه از ساعت 17 زیر نظر محمد مایلی کهن سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در مجموعه ورزشی حسین رود نیروی دریایی پیگیری شد.
گزارش تمرین امروز ملوانان

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، علیرضا حلاجیان مدافع فصل قبل تیم فوتبال نیروی زمینی که از ابتدای فصل در تمرینات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی حضور داشت عصر روز دوشنبه پس از اینکه نتوانست نظر مساعد کادر فنی ملوان را جلب نماید پس از خداحافظی با محمد مایلی کهن سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از جمع ملوانی ها جدا شد.

کامران جعفری گزارشگر محبوب صدا و سیمای ایران که در شهر بندرانزلی از محبوبیت فراوانی برخوردار است به همراه باقر باقرزاده مدیر رادیو گیلان و معاونت صدای استان از جمله میهمانان ویژه عصر روز دوشنبه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بودند که مورد استقبال گرم و صمیمی محمد مایلی کهن و دیگر اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی قرار گرفتند.

پیش از شروع تمرین محمد مایلی کهن سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دقایقی با بازیکنان ملوان به گفتگو پرداخت.

سید احمد آهی – شهاب کرمی و علی نوری همچون روزهای گذشته به شکل اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی به تمرین پرداختند.

عزیز معبودی پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت پس از مصدومیت از عصر روز دوشنبه در تمرینات گروهی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی حضور پیدا کرد

بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در تمرین عصر روز دوشنبه ابتدا بدنهای خود را زیر نظر احمد احمدی مربی بدنساز باشگاه ملوان بندرانزلی گرم کردند و سپس تمرینات حفظ توپ و انتقال بازی را در دستور کار داشتند که این بخش از تمرین در قالب بازی فوتبال پنج در مقابل پنج و با 4 – دروازه در زمین کوچک انجام پذیرفت.

بخش بعدی تمرین عصر روز دوشنبه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به بازی فوتبال در قالب برنامه های تاکتیکی اختصاص داشت.

بخش پایانی تمرین عصر روز دوشنبه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز به تمرین ضربات پنالتی اختصاص داشت که در این بخش از تمرین ایمان صادقی و علیرضا حیدری با درخشش فوق العاده خود تحسین همگان را برانگیختند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gqnz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین امروز ملوان/ غیبت بزرگان ملوان در تمرین امروز
اختصاصی/