تاریخ انتشار: 1395/06/16 09:56
کد خبر: 263125

خرید جدید پرسپولیس در آستانه جدایی

آنچه رضا کرملاچعب را از پرتغال به فوتبال ایران بازگرداند، مشمول بودن این بازیکن بود که احتمالا کرملاچعب به خاطرش باید از پرسپولیس هم برود
خرید جدید پرسپولیس در آستانه جدایی

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،کرملاچعب را که کاپیتان تیم جوانان ایران هست، می‌توانیم یکی از ستاره‌های آینده فوتبال ایران به حساب بیاوریم اما ممکن است پرسپولیسی‌ها نتوانند از او استفاده کنند، حتی برای یک بازی.

این بازیکن 21 ساله که پیش‌تر با پیراهن تیم نفت مسجدسلیمان به پرسپولیس گل هم زده بود، به اروپا رفته بود تا در تیم مارفای پرتغال بازی کند اما مشکلات خروج از کشور به‌ خاطر سربازی، جلوی حضور او در فوتبال اروپا را گرفت. کرملاچعب حالا برای بازی در پرسپولیس به ایران برگشته اما همچنان مشکل سربازی دارد و البته به پرسپولیسی‌ها گفته که به زودی معافیتش را می‌گیرد. چنین اتفاقی البته هنوز رخ نداده و اگر این بازیکن نتواند معافیت بگیرد، مجبور است پرسپولیس را ترک کند و با قراردادی قرضی به تنها تیم نظامی لیگ برتر یعنی تراکتورسازی برود. این در حالی است که کرملاچعب قرارداد 5 ساله‌اش با پرسپولیس را روز دوشنبه در هیات فوتبال ثبت کرد و حالا هم منتظر صدور مجوز بازی‌اش از سوی باشگاه مارفای پرتغال است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gqgz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



استقلال یک قدم جلوتر از پرسپولیس