تاریخ انتشار: 1395/06/16 13:37
بازیکن خونه به خونه؛
کد خبر: 263086

خونه به خونه با تداوم همدلی و یکدستی بازیکنان و هواداران می تواند لیگ برتری شود

هافبک تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و از هر نظر آماده بازی با آلومینیوم اراک هستیم.
خونه به خونه با تداوم همدلی و یکدستی بازیکنان و هواداران می تواند لیگ برتری شود

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، عباس محمدرضائی در گفتگویی اظهار داشت: در رشت اتفاقی که نباید می افتاد افتاد ولی طی صحبتی که ما بازیکنان با همدیگر داشتیم همه ما باخت به سپیدرود را فراموش کردیم و با انگیزه و اراده قوی هم قسم شدیم تا در بازی آینده جبران کنیم و دل مردم خوب بابل را شاد کنیم.

محمدرضائی در خصوص اشتباهات فردی تاثیرگذار در باخت به سپیدرود گفت: اشتباه جزئی از فوتبال است و این اشتباه ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد. مهم این است که این اشتباهات را هر چه زودتر فراموش کنیم و به فکر جبران شکست باشیم. به هر حال شکست در رشت یک حادثه بود و یه سری عوامل دیگر نظیر شرایط نامساعد میزبانی و ... هم در این شکست تاثیرگذار بود.

وی خاطرنشان کرد: همه ما باید یاد بگیریم خود را قبل از مسابقه، در مقابل تمام این اتفاقات آماده کنیم و نگذاریم روی ما تاثیر بگذارد. شکست مقابل سپیدرود سبب شد تا همه بازیکنان هم قسم شوند با تمام وجود به فکر سه امتیاز مسابقه بعدی باشیم.

هافبک خونه به خونه در خصوص حریف این هفته تیمش نیز گفت: پیش از فصل یک بازی دوستانه با آلومینیوم اراک داشتیم و  فکر می کنم هر دو تیم محک خوبی خوردند. داوود مهابادی یکی از مربیان خوب و باتجربه فوتبال کشورمان است و همیشه تیم هایی که ساخته است فوتبال خوبی ارائه می دهند. ولی ما هم تیم بزرگی هستیم و باید بزرگی خود را نشان دهیم. یک تیم بزرگ نباید زیاد اشتباه کند و ان شاالله این هفته تیم خوب آلومینیوم را شکست می دهیم تا با روحیه ای خوب به یزد برویم و خود را برای فاصله گرفتن از رقبا آماده کنیم.

عباس محمدرضائی لیگ دسته اول فوتبال کشور را یک لیگ فرسایشی برشمرد و گفت: تنها درخواست من از هواداران این است که صبور باشند. یکی از مهمترین عواملی که می تواند به تیم ضربه بزند این است که حاشیه به مجموعه تیم وارد شود. همینکه صبر و بردباری هواداران از سکوها به زمین منتقل می شود نشان می دهد آنها حمایت خوبی از تیم دارند و دلشان برای تیم می سوزد. هواداران خونه به خونه نشان دادند خیلی حرفه ای است و این مسئله در تقویت روحیه بازیکنان خیلی تاثیرگذار است.

محمدرضائی در ادامه افزود: ما وارد یک تورنمنت 34 هفته ای شدیم و باید هفته به هفته پیش برویم. آقای مرزبان با مدیریت خود نقاط ضعف را پیش بینی می کند و نقاط قوت را تقویت می کند. هواداران نگران نباشند و همچنان به حمایت خود ادامه دهند تا در پایان فصل یک جشن مفصل بگیریم.

هافبک تیم خونه به خونه مازندران توجه مسئولان باشگاه به تیم را مورد ستایش قرار داد و در پایان گفت: شرایط و امکانات باشگاه فراتر از حد نرمال است و آقای حسن زاده چیزی کم نگذاشتند. فقط تداوم همدلی و یکدستی بازیکنان و هواداران را می طلبد تا ان شاالله از هر بازی سربلند بیرون بیائیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ne7dv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمود پازوکی مانع از برگزاری بازی بانی گستر مقابل پاس همدان شد
اختصاصی/