تاریخ انتشار: 1395/06/16 19:47
کد خبر: 262958

بازیکنان نساجی قائمشهر پول توجیبی گرفتند

مدیرعامل نساجی قائمشهرگفت که به دلیل حضور مالک باشگاه در خارج کشور، به صورت شخصی برای شارژ بازیکنان در برابر تیم پائین جدولی فجر سپاسی شیراز به آنها پول توجیبی پرداخت کرده است.
بازیکنان نساجی قائمشهر پول توجیبی گرفتند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، حامد ابراهیمی روز سه شنبه در مصاحبه ای اعلام کرد:به هر یک از بازیکنان این تیم از 2 تا هشت میلیون ریال پول توجیبی در مجموع به میزان 300 میلیون ریال از حساب شخصی پرداخت کردم . 

وی ادامه داد : تاکنون بازیکنان تیم به دلیل سفر خارجی مالک باشگاه هیچگونه دریافتی از محل قراردادشان نداشتند و این بحث نیز در بیشتر تیم ها وجود دارد. 
ابراهیمی گفت که با برگشت مالک باشگاه نساجی قائمشهر از خارج، برای پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد فصل جاری بازیکنان تصمیم گیری می شود و قطعا پرداختی به این بازیکنان خواهیم داشت. 
مدیرعامل نساجی قائمشهر اظهار نظر سرمربی این تیم مبنی بر نبود پول برای تغذیه بازیکنان را تکذیب کرد و گفت که چنین اظهارنظری دون شان باشگاه نساجی به عنوان قدیمی ترین تیم فوتبالی مازندران است . 
ابراهیمی افزود : تاکنون باشگاه نساجی به بازیکنانش 11 دست لباس ، کوله و کیف داده و تمام امکانات مورد نیاز بازیکنان بخصوص تغذیه نیز در حد مطلوب در باشگاه وجود دارد. 
وی ادامه داد : باشگاه برای جلوگیری از حاشیه سازی برای تیم قصد پاسخگویی به این مسایل را ندارد و ورود به این مسائل نظم تیمی را بر هم می زند. 
ابراهیمی خواهان خویشتن داری بازیکنان و کادر فنی برای جلوگیری از ایجاد حاشیه برای تیم شد. 
تیم نساجی قائمشهر در رقابت های فصل جاری فوتبال دسته یک جام آزادگان در پنج بازی اخیر با 6 امتیاز در رده دهم جدول 18 تیمی این رقابت ها قرار دارد و در هفته ششم این رقابت ها در 18 شهریور ماه مهمان فجر سپاسی شیراز است که با کسب 2 امتیاز از 5دیدارقبلی در رده 16 قرار دارد. 
سرمربی تیم نساجی قائمشهر را در این فصل محمود فکری مربی و کاپتیان سابق آبی پوشان پایتخت بر عهده دارد و تاکنون 2 بار به صورت شفاهی از سمتش استعفا کرد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9yrz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیدوارم بتوانیم امار خوب دفاعی خود را حفظ کنیم
بازیکن پارس جنوبی؛