تاریخ انتشار: 1395/06/16 20:31
کد خبر: 262936

مظلومی: با سکوتم به استقلال کمک می‌کنم

پرویز مظلومی این روزها بدون تیم است و مشغول استراحت. با سرمربی سابق آبی‌ها درباره تیم ملی، نکونام و استقلال همکلام شدیم.
مظلومی: با سکوتم به استقلال کمک می‌کنم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی، پرویز مظلومی این روزها بدون تیم است و مشغول استراحت. با سرمربی سابق آبی‌ها درباره تیم ملی، نکونام و استقلال همکلام شدیم.

 

بازی امروز مقابل چین را چگونه می‌بینید؟
من هم بازی خودمان و قطر را دیدم، هم دیدار چین و کره را. چین تیم سرحال و آماده‌ای است و اصلاً حریف دست و پا بسته‌ای محسوب نمی‌شود. آن‌ها اگر بدشانس نبودند، بازی ۳ بر صفر باخته را ۳ - ۳ مساوی می‌کردند و دست خالی از کره برنمی‌گشتند. البته به نظرم در خط دفاع هم از جناحین و هم از عمق آسیب‌پذیر هستند و ما در ضدحملات می‌توانیم مقابل این حریف به گل برسیم. احتمالاً آقای کی‌روش می‌خواهد اول ما گل نخوریم و در مرحله دوم با استفاده از سرعتی‌های‌مان به گل برسیم که احتمالش هم کم نیست.

 

همیشه کی‌روش را این‌قدر قبول داشته‌اید؟
بله، من کی‌روش را همیشه قبول داشته‌ام! و معتقدم بهتر از این مربی نمی‌توانستیم به ایران بیاوریم. اگر هم گاهی از او انتقاد کرده‌ام، به خاطر تندروی‌هایش بوده. البته ما در جریان کارهایش نیستیم، شاید هم این تندروی‌ها را لازم می‌داند. به هر حال دانش کی‌روش بالاست و فوتبال را خوب می‌فهمد. در این یکی، دو سال اخیر خیلی خوب نیروهای جوان و بی‌تجربه را به تیم ملی تزریق و برای‌مان پشتوانه‌سازی کرد. ما چند سال پیش به خاطر کمبود بازیکن به دنبال ایرانی‌های دورگه و خارج‌نشین بودیم اما امروز دیگر مشکل کمبود بازیکن نداریم.

 

راستی شما چند سال پیش نسبت به دعوت رضا قوچان‌نژاد به تیم ملی انتقاد کرده بودید و او را مؤثر نمی‌دانستید اما امروز او جزو تأثیرگذارترین مهاجمان ماست.
بله من در این‌باره حرف زدم اما به شخص کاری نداشتم. حرف من کلی بود و کلاً زیاد موافق آوردن بازیکن از خارج نبودم چرا که معتقد بودم می‌توانیم روی داخلی‌ها سرمایه‌گذاری کنیم. به هر حال این دوستان آمدند، قدم‌شان هم روی چشم. الان هم که همگی کلی معروف شده‌اند.

 

نکونام شاگرد شما بوده. نظرتان درباره عکس‌العمل بعد از گل جواد چیست؟
راستش من از کار نکونام تعجب کردم. نمی‌دانم او با قطری‌ها از قبل مشکلاتی داشته یا نه! اما جواد همیشه بی‌حاشیه و بااخلاق بوده ولی احتمالاً بعد از گل اول‌مان از خود بیخود شده. خود کی‌روش هم آن روز خیلی استرس داشت و این استرس گاهی از نیمکت به بازیکنان منتقل می‌شود. جواد باید بداند که دیگر مربی شده و باید خویشتن‌دارتر باشد. راستش گل اول ما به قدری لذت‌بخش بود که حتی مرا هم از خود بیخود کرد و من در خانه بالا و پایین می‌پریدم و فریاد می‌زدم.

 

و سؤال آخر درباره شرایط استقلال
درباره استقلال سعی می‌کنم سکوت کنم و با سکوتم حامی تیم باشم. زمان من بعضی از پیشکسوتان تیشه به ریشه تیم زدند اما من می‌خواهم با سکوتم فرهنگ‌سازی کنم و دم نزنم. ان‌شاءالله که استقلال به زودی به شرایط خوبش برمی‌گردد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lb79k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت‌های مظلومی در مورد نتایج این فصل استقلال