تاریخ انتشار: 1395/06/17 15:47
پیش بازی پارس جنوبی جم بوشهر- سپیدرود رشت
کد خبر: 262823

جدال جنوب و شمال برای صدرنشینی/ سپیدرود به دنبال تکمیل شگفتی ها

تیم های پارس جنوبی بوشهر و سپیدرود رشت در هفته ششم رقابت های لیگ یک در بوشهر فردا پنج شنبه به مصاف هم می روند.
جدال جنوب و شمال برای صدرنشینی/ سپیدرود به دنبال تکمیل شگفتی ها

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، رقابت های لیگ دسته اول کشور جام آزادگان به هفته ششم خود رسید تا تیم ها از حالت اولیه خود و شناخت از حریفان به مرحله ای رسیده باشند که دیگر جای حرف و حدیثی وجود نداشته باشد.

در هفته ششم این رقابت ها شاهد یک بازی حساس بین تیم های پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت هستیم، تیم هایی که تا پایان هفته پنجم این رقابت در رده های اول و چهارم جدول قرار دارند و دوست دارند در پایان هفته ششم بالاتر از جایگاه فعلی قرار بگیرند.

پارس جنوبی تا اینجای کار با 11 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و سپیدرود رشت نیز با یک امتیاز اختلاف و کسب 10 امتیاز چهارمین تیمی است که در جدول جا خوش کرده است و اگر بخواهیم بر اساس شرایط جدولی حساسیت بازی ها را اعلام کنیم، این بازی را باید حساس ترین بازی هفته ششم دانست.

شاگردان مهدی تارتار در هفته گذشته یا یک گل از سد فولاد یزد عبور کردند تا بعد از اکسین البرز در رده دوم جدول قرار بیگرند و اگر بتوانند از این بازی که میزبانی آن را هم بر عهده دارند با دست پر بیرون بیایند، شرایط بسیار خوبی را تا پایان هفته ششم برای خود رقم زده اند و در صورت لغزش احتمالی شاگردان فیروز کریمی، حتی می توانند صدر را در اختیار بگیرند.

اما علی رغم نتایج خوبی که پارس جنوبی تا به اینجای کار گرفته است باید بگوییم در آن سوی میدان سپیدرود رشت قرار دارد، تیمی که با هدایت نظرمحمدی به یک تیم خوب و منسجم تبدیل شده و اگر وارد حاشیه ها نشود و سرمربی این تیم بتواند احساسات خود را کنترل نماید، چه بسا به نتایجی دست یابد که دیگران با هزینه های بسیار سنگینی نیز از پس آن بر نیامده اند.

سپیدرود در هفته پنج دست به کار بزرگی زد و توانست خونه به خونه بابل را با تمام ستارگانش با نتیجه سه بر یک شکست دهد و خود را در قامت یک مدعی معرفی کند و اگر بتواند مشکلات مالی را پشت سر بگذارد، می تواند با اتکا به هواداران پر شماری که دارد شرایط را برای خود روز به روز بهتر کند.

به هر حال هر دو تیم از شرایط خوبی برخوردار هستند و حتی سپیدرود تحت شرایطی خاص می تواند با پیروزی در این بازی به صدر جدول نیز برسد و این با اتفاقات جور وا جوری که در لیگ یک هر روز شاهد آن هستیم، دور از انتظار نخواهد بود و باید ماند و به انتظار نشست که نبرد جنوب و شمال در نهایت به سود که کدام تیم به پایان خواهد رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6qpn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس کرمان در مقابل سرمربی فصل قبل خود