تاریخ انتشار: 1395/06/17 16:29
کد خبر: 262809

سعداوی:‌ موضوع انصاری را دیگر کنار می‌گذاریم/ روزهای خوب فولاد نزدیک است

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این‌که دیگر باید موضوع ساسان انصاری کنار گذاشته شود، گفت: باید تمام فکر، تصمیم و حرکت‌مان به سمت حمایت از تیم فولاد باشد و کمک کنیم تا روزهای خیلی خوبی را رقم بزنیم
سعداوی:‌ موضوع انصاری را دیگر کنار می‌گذاریم/ روزهای خوب فولاد نزدیک است

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،نعیم سعداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد:‌ شرایط و آمادگی تیم‌ ما پس از برگزاری اردو و انجام سه بازی تدارکاتی، بهتر شده است.

وی با اشاره به جذب ساسان انصاری، در خصوص وضعیت برخی از بازیکنان تیمش نیز توضیح داد: هنوز کارت ITC ارنست انفور صادر نشده است. اکبر ایمانی و محمد اهل‌شاخه نیز مصدوم هستند و عبدالله کرمی را هم به دلیل سه کارته بودن برای بازی با سایپا در اختیار نداریم. همچنین اسماعیل شریفات هنوز به آمادگی صد درصدی برای دیدار با سایپا نرسیده است.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: ‌با همه این تفاسیر، تمام بازیکنانم خیلی خوب، با انگیزه و با نشاط کارشان را دنبال می‌کنند و از روحیه بسیار خوبی برای بازی با سایپا برخوردار هستند. امیدوار هستیم در مصاف با سایپا بتوانیم یک چهره دگرگون شده از خودمان به نمایش بگذاریم و تلاش می‌کنیم از شرایط میزبانی حداکثر استفاده را ببریم. امیدواریم که هواداران نیز به ورزشگاه بیایند و با تمام وجودشان از بازیکنان‌مان حمایت کنند و در نهایت هم امیدوارم سربلند از میدان خارج شویم.

وی در ارزیابی از تیم سایپا نیز عنوان کرد: ‌با تیمی بازی داریم که صاحب یک مربی کاملا مسلط و متفکر است؛ فرکی شناخت کاملی نسبت به مجموعه فولاد دارد و این شاید کار ما را کمی سخت‌تر کند. این تیم همچنین صاحب مهره‌های بسیار خوب، با کیفیت و با تجربه است. در مجموع امیدوارم بتوانیم در وهله اول یک بازی خوب به نمایش بگذاریم و تمام تلاش‌مان این است که ان‌شاءالله بتوانیم با دست پر از شرایط از سایپا بزنیم.

سعداوی در خصوص بازگشت انصاری به فولاد هم گفت:‌ انصاری یک بازیکن با کیفیت است و در هفت سال حضورش، به مجموعه فولاد کمک کرده و با تمام وجود در خدمت فولاد بوده است. در کنار آن نیز باشگاه فولاد تمام شرایط، ابزار، امکانات و زمینه‌ای که برای رشد او لازم بوده را ‌مهیا کرده است. هواداران نیز با تمام وجود در آن هفت سال از او حمایت کرده‌اند و کمک داشتند که شرایط رشد او هر چه سریع اتفاق بیفتد.

وی افزود:‌ انصاری هم جوان است و هر جوانی ممکن است دچار خطا، اشتباه یا تصمیم عجولانه شود که این موضوع شامل حال انصاری هم شد. او ‌در بیانه‌ای هم که صادر کرد به این موضوع اشاره داشت و به نحوی اظهار ندامت و پشیمانی‌اش را از تصمیمی که گرفته بود، اعلام کرد و گفت ‌اگر دلی را شکسته و موجب آزار کسی شده است، عذرخواهی می‌کند. به نظرم دیگر باید این موضوع را کنار بگذاریم و تمام فکر، تصمیم و حرکت‌مان، به سمت حمایت از تیم فولاد باشد و باید دست در دست هم بگذاریم و کمک کنیم تا روزهای خیلی خوبی را رقم بزنیم. انتظارمان از هواداران اصیل فولاد نیز این است که هوشیار باشند و مراقبت کنند و آن‌چه مهم است، تیم فولاد است که باید تلاش کنیم شرایط خوب را هر چه سریع‌تر به وجود آوریم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان بیان کرد: ‌با توجه به این‌که تیم‌مان جوان و نوپا است، انتظار داریم که هواداران صبر و تحمل داشته باشند و از تیم حمایت کنند و مطمئن باشید که روزهای خوب نیز بسیار نزدیک است. به هر حال ما با تمام وجود در حال انجام کارمان هستیم تا شرایط خوب را رقم بزنیم و این‌که در ادامه راه چه اتفاقی می‌افتد، قابل پیش‌بینی نیست

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6oaz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 انصاری را هواداران پرسپولیس ببخشند

مدافع جدا شده پرسپولیس از هواداران عذرخواهی کرد
انصاری: خوشحالم مقابل تیم محبوبم بازی نکردم