تاریخ انتشار: 1395/06/17 18:52
اختصاصی/
کد خبر: 262772

پیش بازی خیبر خرم آباد-راه آهن تهران/ راه آهن بحران زده در مقابل پر هوادارترین تیم لیگ یک

هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول فردا آغاز خواهد شد که در یکی از بازیها راه آهن تهران باید با سفر به خرم آباد مقابل خیبر قرار بگیرد.
پیش بازی خیبر خرم آباد-راه آهن تهران/ راه آهن بحران زده در مقابل پر هوادارترین تیم لیگ یک

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، این دو تیم شاید الان در جدول در انتها قرار داشته باشند و بر اساس شرایط جدولی حساسیتی وجود نداشته باشد اما سه امتیاز بازی برای سرمربیان دو تیم فوق العاده حساس است چرا که در صورت باخت شاید حکم اخراج شان بلافاصله پس از بازی اعلام شود.

بازیکنان خیبر ابتدای فصل فرصت بدنسازی و رسیدن به شرایط آمادگی را از دست دادند و تا بدین جای لیگ از5بازی برگزار شده تنها توانسته اند 2امتیاز بدست آورند که خیلی نتیجه مناسبی برای شاگردان واحدی نیکبخت نمی باشد.

آمار قابل توجه در خصوص خیبر مربوط به فصل گذشته است.آنها در19  بازی خانگی و با حمایت هواداران پرشپوری که دارند، تنها دو بار مقابل حریفان خود مغلوب شدند اما در این فصل دو بار میزبان رقبا بوده اند که در کمال تعجب هر دو بازی را واگذار کرده اند.

شاگردان علی نیکبخت دیگر نباید برای هواداران بازی کنند و حتی نباید برای باشگاه بازی کنند و سه امتیاز بازی را فقط و فقط برای نجات سرمربی محبوب خود از خطر اخراج به دست آورند چرا که ممکن است در صورت تساوی، بعد از بازی دیگر نیکبخت را بر روی نیمکت تیم خود نبینند.

 در دیگر سوی میدان راه آهن قرار دارد که با وجود 5 امتیاز از 5 دیدار گذشته، شرایط مناسبی نداشته و مشکلات عدیده مالی صدای همه را در آورده است و اگر به همین روند ادامه دهد چه بسا یکی از گزینه های سقوط هم باشد. 

شرایط به گونه ای برای این تیم وخیم است که مالک باشگاه نیز به کادر فنی و بازیکنان اعلام کرده است که معلوم نیست این روند تا کی ادامه خواهد داشت و اگر شرایط بهتری دارند و تیمی خواهان آنها هست می توانند از راه اهن بروند.

به سخنان کیانیان می شود از دو منظر نگاه کرد. اول این که بحران در این تیم وجود دارد و مدیریت آب پاکی را دست همه ریخته است و دوم این که مدیریت از روی صداقت و برای اینکه بخواهد بگوید بازیکنان متضرر نشوند زودتر بتوانند تصمیم گیری نمایند که در هر دو حالت شرایط خاص و بحرانی راه اهن را نشان می دهد.

 

نگاهی به شرایط امتیاز گیری دو تیم در پنج هفته اخیر بیندازیم:

خیبر خرم آباد:

 

خیبر خرم آباد  یک  فولاد یزد  یک

خیبر خرم آباد صفر  پارس جنوبی جم  یک

خیبر خرم آباد  صفر  سپیدرود  صفر

خیبر خرم آباد   یک   اکسین البرز   دو

راه آهن تهران:

راه آهن   صفر   گل گهر سیرجان   دو

راه آهن  صفر   ملوان   صفر

راه آهن  دو   مس رفسنجان   صفر

راه آهن دو    فجر سپاسی   دو

راه آهن  صفر   بادران تهران  یک

نکته : با توجه به پنج نتیجه اخیر متوجه می شویم که بر خلاف خیبر که در زمین خود و در مقابل هوادارانش نتیجه نگرفته راه آهنی ها بیرون از خانه نتایج خوبی گرفته اند و موفق تر بوده اند پس احتمال امتیاز گرفتن یاران پاشازاده در این دیدار وجود دارد.

دو تیم خیبر خرم آباد و راه آهن تهران پنج شنبه ساعت 17 در ورزشگاه تختی خرم آباد به مصاف هم می روند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45eqdm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی اصغر کلانتری: روز به روز بهتر می شویم/با ارائه یک بازی تحت فشار توانستیم به یک امتیاز دست پیدا کنیم.