تاریخ انتشار: 1395/06/19 10:45
اختصاصی/
کد خبر: 262532

تحلیل کامل دیدار بادران تهران-مس کرمان/ فقر بادران در ایجاد موقعیت

دو تیم بادران تهران و مس کرمان از سری مسابقات لیگ یک، عصر دیروز به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند.
تحلیل کامل دیدار بادران تهران-مس کرمان/ فقر بادران در ایجاد موقعیت

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، دو تیم در یک بازی بی روح و کسل کننده و یکطرفه، درحالی به تساوی رضایت دادند که بادران فقط دو موقعیت خطرناک در این بازی خلق کرد.

 

یاران میثاقیان گرچه با بمب های نقل و انتقالات همه را شگفت زده کردند و امید به صعود را در هوادارانشان زنده کردند، اما به نظر می رسد این بمب ها ترقه ای بیش نبوده و برای مدعی شدن راه بلندی در پیش دارند.

 

کرمانی ها که در این بازی میمهمان بودند، از همان دقیقه ی اولبا نفوذ از کناره ها، مجال تفکر را از بازیکنان بادران گرفتند و در سومین نفوذ از کناره ها، توانستند با حرکت عالی مهدی تیکدری، توسط دغاغله به گل دست یابند.

 

کرمانی ها که از تساوی های پی در پی ناراضی بودند، سریع به دفاع رفتند و قصد حفاظت از تک گل زده ی خود داشتند. درحالی که بادران توان حمله کردن نداشت، در نیمه ی اول به جرات می توان گفت که هیچ موقعیت خاصی را نتوانست روی دروازه ی مس، اجرا کند و بادران در اقدامی عجیب یک نیمه را بدون فرصت گلزنی به پایان رساند.

 

نیمه دوم انتظار آن بود که بادران جلو بکشد، اما عدم توانایی شاگردان میثاقیان نشان داد که آنها فقط روی ضربات ایستگاهی می توانند مشکل ساز شوند و چون یک هافبک خلاق در تیمشان ندارند، به سختی به گل دست می یابند.

 

یاران میثاقیان در دومین حمله ی خطرناک خود، از روی اشتباه مدافعین مس در دفع توپ توانستند به گل برسند. گلی که  می شود گفت اتفاقی بوده و ادامه ی بازی نشان داد که بادران مستحق شکست بود.

 

مس که نمی خواست ششین تساوی پی در پی خود را تجربه کند، سراپا حمله شد و در عرض 10 دقیقه دو موقعیت گل صد در صد را روی دروازه ی بادران به وجود آورد، موقعیت هایی که مهاجمان کرمانی قدر آن را ندانستند و این دیدار با اعتراض کرمانی ها به داوری به پایان رسید تا دو تیم امتیاز را بین یکدیگر تقسیم کنند.

 

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebrb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بادران از مهلکه مس گریخت/ مس هم چنان در حسرت اولین پیروزی
اختصاصی/