تاریخ انتشار: 1395/06/19 16:20
اختصاصی/
کد خبر: 262465

گله شدید باشگاه خونه به خونه مازندران از ناداوری ها+سند

هفته به هفته از لیگ دسته یک فوتبال کشور سپری می شود و انکار قرار نیست ناداوری دست از سر تیم خونه به خونه بردارد.
گله شدید باشگاه خونه به خونه مازندران از ناداوری ها+سند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سایت رسمی خونه به خونه مازندران در این خصوص نوشت: در بازی مقابل بادران، علیرغم زود حرکت کردن بازیکنان دو تیم پنالتی این تیم تهرانی تکرار نمی شود ولی داور آن دیدار در صحنه پنالتی تیم خونه به خونه به یکباره قانونمند می شود و رای به تکرار پنالتی می دهد. و جالب اینجاست که بازیکن بادران زودتر وارد محوطه جریمه شده بود. گویا داور عزیز این دیدار با تکرار پنالتی قصد کرده بود مزد زود حرکت کردن بازیکن بادرانی را بدهد!

در بازی مقابل سپیدرود رشت یک پنالتی عجیب برای این تیم رشتی گرفته می شود و پنالتی صد در صد روی حمید کاظمی نادیده گرفته می شود و داور این دیدار در مقابل اعتراض علیرضا مرزبان از لفظ ناشایست <خفه شو!!> استفاده می کند و سرمربی خونه به خونه را که به اخلاق مداری شهره است از زمین اخراج می کند! اینجا صحبت از داوری است که 6 سال پیش به دلیل همین بی نزاکتی ها و قضاوت های ضعیفش سابقه کتک خوردن از هوادار نساجی در وسط زمین را در نیز در کارنامه اش دارد.

و اما دیروز هم یک استادیوم دید سر تیم خونه به خونه را چگونه بردند. چگونه دو بار خطای هند مدافعان تیم آلومینیوم اراک توسط داور نادیده گرفته می شود و از پنالتی خبری نیست.

جامعه فوتبال کشور و مسئولان محترم دپارتمان داوری را به مشاهده این عکس دعوت می کنیم که چگونه توپ به این واضحی به دست مدافع تیم آلومینیوم خورد و از پنالتی خبری نبود. آقایان این عکس را به دقت ببینند بلکه وجدان ها بیدار شود و آقایان مانع هدر رفتن زحمات یک مجموعه عظیم که بدون هیچ چشمداشتی برای فوتبال کشور زحمت می کشند، شوند.

همگان می دانند تیم خونه به خونه بی دردسرترین تیم لیگ دسته اول فوتبال کشور است و برادران حسن زاده در طی سالیان اخیر حتی یکبار هم بابت مشکلات مالی و عدم حمایت مسئولین و .... ننالیدند و فقط تلاش کردند برای فوتبال این کشور گام برداردند.

خونه به خونه ثابت کرد می توان فوتبال ایران را از انحصار شرکت های دولتی خارج کرد و با بها دادن به بخش خصوصی به سمت فوتبال حرفه ای از نوع واقعی آن پیش رفت.

خونه به خونه در طی دو سال اخیر با جذب چندین بازیکن لیگ برتری تلاش زیادی تا سطح لیگ دسته اول فوتبال کشور را به سطح لیگ یک برساند و برند این لیگ را بالا ببرد. 

خونه به خونه با راه اندازی این تیم جان تازه ای به فوتبال مازندران داد و فوتبال شهر بابل را زنده کرد.

و اما سوالی که مسئولان سازمان لیگ و دپارتمان داوری باید جوابگوی آن باشد این است که آیا جواب این همه احساس خوشایند و خدمات شایسته این است؟

آیا دستی در کار است که تیم های خصوصی و پرهوادار رفته رفته ناامید و از صحنه فوتبال ایران محو شوند؟

دشمنان این تیم بدانند خونه به خونه تنها نیست و با توکل به خدای متعال و حمایت هواداران پرشور و متعصب تیم در پایان این فصل جشن صعود را برپا خواهیم کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qyvra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمید کاظمی: صعود به لیگ برتر برایم بیشتر از آقای گلی اهمیت دارد