تاریخ انتشار: 1395/06/21 11:02
کد خبر: 262143

گریزمان: در ملاء عام هم‌تیمی‌هایم را سرافکنده کردم و در ملاء عام از آنها عذر می‌‌خواهم

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال اتلتیکومادرید بابت اظهارات منفی اخیرش درباره عملکرد این تیم در دو هفته نخست لالیگا ابراز پشیمانی کرد
گریزمان: در ملاء عام هم‌تیمی‌هایم را سرافکنده کردم و در ملاء عام از آنها عذر می‌‌خواهم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،بعد از دو تساوی پیاپی در دو هفته نخست لالیگا، اتلتیکومادرید شب گذشته (شنبه) اولین پیروزی‌اش در فصل جدید را با شکست میزبانش سلتاویگو کسب کرد و این تیم را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد که دو گل از این چهار گل سهم آنتوان گریزمان بود، همان مهاجم فرانسوی که بعد از بازی قبلی‌اش برای روخی‌بلانکو عملکرد هم‌تیمی‌هایش را زیر سؤال برد.

گریزمان دو هفته پیش که اتلتیکومادرید برابر لگانس تازه صعود کرده متوقف شد، گفت اگر که تیمش بخواهد به همین روند نتیجه‌گیری ادامه دهد، آخر فصل باید برای فرار از سقوط تلاش کند.

او پس از بازی شب گذشته قرمزوسفیدپوشان شهر مادرید که در آن علاوه بر زدن دو گل بازی درخشانی ارائه کرد و یک پاس گل هم داد، بابت اظهارات اخیر خود از هم‌تیمی‌هایش عذرخواهی کرد و گفت: نیاز بود که ما چنین بازی را ارائه کنیم و من برای تیم به خاطر عملکرد بسیار خوبی که ارائه کرد، بسیار خوشحالم. یک بازی عالی را به نمایش گذاشتیم. می‌خواهم عذرخواهی کنم چون یکسری حرف‌ها را به صورت علنی عنوان کردم که نباید گفته می‌شد. می‌دانم که چنین حرف‌هایی باید در رختکن تیم باقی بماند. من در ملاء عام هم‌تیمی‌هایم را سرافکنده کردم و بابت آن حالا می‌خواهم به صورت علنی از آنها عذرخواهی کنم.

گریزمان ادامه داد: بعد از بازی با کاپیتان‌های تیم صحبت کردم و حالا لازم می‌دانم یکسری چیزها را به صورت علنی عنوان کنم. اولین کسی بودم که در بازی برابر لگانس ضعیف کار کرد و از دست خودم هم عصبانی بودم چون همیشه خواسته‌ام که در تمام بازی‌هایم برنده باشم. با این حال این موضوع چیزی را تغییر نمی‌دهد. من نباید آن چیزها را می‌گفتم. این اتفاق برای من درسی آموزنده شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vybq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقابت داغ چلسی و منچستریونایتد برای گریزمان