تاریخ انتشار: 1395/06/21 18:59
اختصاصی/
کد خبر: 262046

بررسی عملکرد نفت مسجد سلیمان در لیگ یک/ تیمی که با ایده آلش فاصله دارد

نفتی‌ها به جز در بازی مقابل نساجی مازندران در هفته دوم لیگ یک که مغلوب شدند چهار هفته را بدون شکست پشت سر نهادند که این موضوع نوید خوبی برای هفته‌های پیش رو است.
بررسی عملکرد نفت مسجد سلیمان در لیگ یک/ تیمی که با ایده آلش فاصله دارد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، در هفته ششم لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور نفت مسجدسلیمان روز پنج‌شنبه هجدهم شهریور میهمان تیم استقلال اهواز بود و در ورزشگاه تختی اهواز با این تیم محبوب خوزستانی دیدار کرد.

در این دیدار که در هوای حدود 41 درجه‌ای اهواز با حضور هواداران زردپوشان مسجدسلیمانی و آبی‌پوشان اهوازی برگزار شد، سهراب بختیاری‌زاده سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان، یوسف بهزادی، محمد خان‌احمدی، مجتبی بیژن، رضا یزدان‌دوست، میلاد خدایی، امین جهان‌کهن، ستار دراجی، رضا جباری (75- اکبر آفاق)، علی کیانی‌فر، حسین رسولی (80- ایمان رئیسی‌نسب) و فرزاد محمدی (59- عرفان پورافراز) را مقابل استقلال اهواز به میدان فرستاد.

در این بازی تماشایی 4 گل از خط دروازه‌ها گذشت که نخستین آن در دقیقه سوم برای تیم نفت مسجدسلیمان به ثمر رسید و رضا جباری بازیکن اسبق تیم استقلال اهواز در پی خطای پنالتی مصیب جمعه‌زاده، توپ را وارد دروازه تیم سابقش کرد تا سومین گل خود در لیگ دسته یک را به ثمر برساند.

چند دقیقه بعد تماشاگران حاضر در ورزشگاه تختی اهواز دوباره شاهد گل دیگری بودند زیرا ضربه حمدالله ابدام بازیکن استقلال اهواز در دقیقه 20 پس از برخورد به دستان یوسف بهزادی به درون دروازه نفت مسجدسلیمان رفت و نیمه نخست با این 2 گل به پایان رسید.

در دقیقه 85 احمد الجبوری گل دوم را برای اهوازی‌ها به ثمر رساند اما نفتی‌ها که شکست خوردن برایشان سخت بود نیز دست از تلاش نکشیدند و در دقیقه دوم وقت تلف شده با ضربه سر اکبر آفاق دوباره صاحب گل شدند تا دو تیم خوزستانی امتیازات هفته ششم لیگ دسته یک کشور را با هم تقسیم کنند.

بازی تیم‌های خوزستانی با نتیجه 2 بر 2 مساوی شد و استقلال اهواز و نفت مسجدسلیمان هر کدام یک امتیاز این مسابقه جوانمردانه را به دست آوردند.

سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است که زردپوشان مسجدسلیمانی در بازی مقابل استقلال اهواز بهتر از حریف بازی کردند و به همین خاطر از عملکرد بازیکنانش در این مسابقه راضی است.

به گفته وی، در این بازی نفت مسجدسلیمان روی اشتباهات فردی گل خورده است که باید این نقطه ضعف را در بازی‌های آینده به حداقل برسانند.

بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته نخستین لیگ یک برابر ایرانجوان بوشهر به میدان رفتند و به برتری 3 بر صفر دست یافتند که با برد و نتیجه پر گل مقابل بوشهری‌ها، لیگ را با طعم شیرین پیروزی آغاز کردند.

نفتی‌ها در هفته دوم لیگ یک در قائم‌شهر میهمان نساجی مازندران بودند که در این بازی نتیجه را واگذار کردند، شاگردان بختیاری‌زاده در این دیدار شکست 2 بر 1 را پذیرفتند ولی برای پیروزی‌ در بازی‌های آینده امید را سرلوحه کار خود قرار دادند.

زردپوشان مسجدسلیمانی‌ در هفته سوم این رقابت‌ها در دومین دیدار خانگی خود در ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد پایتخت نفت خاورمیانه مقابل فجر شهید سپاسی شیراز به میدان رفتند که با نتیجه 2 بر صفر حریف را شکست دادند و 6 امتیازی شدند.

نفتی‌ها در هفته چهارم میهمان گل‌گهر سیرجان صدر نشین جدول لیگ یک بودند که توانستند با یک تساوی ارزشمند و کسب یک امتیاز، بازی را به پایان برسانند و با دست پر به مسجدسلیمان بازگردند.

دیدار خانگی تیم زردپوشان مسجدسلیمانی در مقابل مس رفسنجان در هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال کشور نیز در استادیوم شهید بهنام محمدی‌راد شهر نفت‌خیز مسجدسلیمان برگزار شد و با نتیجه بدون گل پایان یافت.

 مسجدسلیمانی‌ها قصد داشتند در زمین خانگی سه امتیاز را به نام خود ثبت کنند ولی حملات دامنه‌دار و پر تعدادشان نتیجه بخش نبود و مس رفسنجان با دفاع مطلق و چند لایه مانع از این کار شد، سرانجام این دیدار با نتیجه مساوی پایان یافت و دو تیم به کسب یک امتیاز راضی شدند.

نفت مسجدسلیمان در 6 بازی انجام شده در لیگ یک تا کنون 2 برد، 3 مساوی و یک باخت در کارنامه خود دارد و با 9 امتیاز در رده هفتم این جدول جای گرفته است.

نفتی‌ها به جز در بازی مقابل نساجی مازندران در هفته دوم لیگ یک که مغلوب شدند چهار هفته را بدون شکست پشت سر نهادند که این موضوع نوید خوبی برای هفته‌های پیش رو است تا نفت مسجدسلیمان با مربی خوزستانی خود دوباره بدرخشد و نتایج بهتری را به دست آورد.

نویسنده: "حسین یزدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yyeeb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عباس زاده: پیراهن نساجی برای من مقدس است/ می خواهم به روزهای اوجم برگردم