تاریخ انتشار: 1395/06/23 07:43
کد خبر: 261777

توجیهات بهتاش فریبا بابت تعویض بد منصوریان!

مدیرفنی باشگاه استقلال گفت: تیم ما از لحاظ بدنی مشکلی ندارد و تنها مسئله بحث روحی و روانی است
توجیهات بهتاش فریبا بابت تعویض بد منصوریان!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،بهتاش فریبا در خصوص اینکه چرا استقلال پس از 5 هفته نتوانسته به پیروزی دست یابد، گفت: وقتی تیمی در یک شرایط خاص قرار می‌گیرد و نمی‌تواند به برتری دست یابد، مشکلاتی به وجود می‌آید، مخصوصاً اینکه این تیم بزرگ باشد. اگر ما در چهار بازی گذشته 2 گل به دست می‌آوردیم، روز گذشته مقابل ماشین‌سازی می‌توانستیم با اختلاف چهار، پنج گل به برتری برسیم. به هر حال وقتی تیم‌های بزرگ، عقب می‌افتند، دیر به مسابقات بازمی‌گردند. 

وی ادامه داد: همه افراد گفته بودند که اگر گوشه‌های استقلال بسته شود، نمی‌تواند کاری کند، اما دیدید که روز گذشته شش، هفت موقعیت تک به تک بازیکنان استقلال خلق کردند که برخی از آنها توسط ارسال‌های خسرو حیدری بود، کاوه رضایی باید آن توپ را به گل تبدیل می‌کرد. 

مدیر فنی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: ما تغییراتی داشتیم که نتیجه آن را دیدیم، من به عدم نتیجه‌گیری روز گذشته اسم بدشانسی را می‌آورم. وقتی فرشید اسماعیلی با دروازه‌بان حریف تک به تک می‌شود، خود گلر دست‌هایش را بالا می‌گیرد و این به این معناست که باید توپ را زمینی بزند، اما چون اسماعیلی کم سن و سال و سالنی‌باز است، به دنبال زدن ضربات زیبا و فانتزی است.

فریبا در مورد واکنش هواداران به تعویض اسماعیلی خاطرنشان کرد: اسماعیلی خودش خواست که تعویض شود و وقتی هم روی نیمکت نشست، اعلام کرد که نمی‌تواند نفس بکشد، علت این موضوع را نمی‌دانیم، به هر حال تماشاگر معمولی هم می‌داند که در بازی روز گذشته، فرشید اسماعیلی گل سرسبد خط هافبک استقلال بود، هر چند که سایر بازیکنان هم زحمت کشیدند، اما هیچ مربی معمولی هم دست به تعویض اسماعیلی نمی‌زد، اما وقتی بازیکن نمی‌تواند بدود باید تعویض کنیم، وقتی هم روی نیمکت نشست دکتر بلافاصله به سراغ او رفت تا مشکلش را برطرف کند. 

وی افزود: ما در دیدار روز گذشته موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، البته حریف نیم ساعت خوب بازی کرد که این خوب بازی کردن آنها فقط وسط زمین بود و خطر جدی روی دروازه ما خلق نکردند. من معتقد بودم که با بدشانسی نتوانستیم به پیروزی برسیم که معتقدم یک جایی این بدشانسی‌ها شکسته می‌شود.

مدیرفنی باشگاه استقلال در مورد اینکه قبول دارد خط میانی این تیم خوب کار نمی‌کند، گفت: از نظر من فرشید باقری روز گذشته خوب بازی کرد، در همه جای دنیا بازیکنی که دفاع می‌کند به چشم نمی‌آید، شما پا به توپ شدن خسرو حیدری را می‌بینید، اما توپ گرفتن بازیکن دیگر را نمی‌بینید. البته من هم قبول دارم که خط هافبک ما آنطور که باید و شاید عمل نکرده است، اما چه کار می‌تواند کرد؟ نمی‌توانیم به 5 بازیکن میانی خود بگوییم که بروند. 

وی در مورد اینکه به هر حال بازیکن باید پاسخگوی عملکردش باشد، تأکید کرد: کاملاً قبول دارم، اما این را درنظر بگیرید که بازیکن در زمین تلاشش را انجام می‌دهد، یک موقع بازیکن بد بازی می‌کند، اما دیدید که امید ابراهیمی و جابر انصاری در حد توانشان در زمین دویدند و حتی وقتی وارد رختکن شدند، توان ایستادن نداشتند. به هر حال سعی می‌کنیم در این هفته این مشکلات را برطرف کنیم و باید به نتیجه برسیم. تیم ما از نظر فنی رو به جلو حرکت می‌کند، اینکه در یک مسابقه 6، 7 موقعیت گل به دست می‌آوریم،نوید روزهای خوب را برای تیم دارد. هواداران هم این موضوع را بدانند جابر انصاری روز گذشته به من می‌گفت چه زمانی قرار است بدشانسی‌های ما دست از سرمان بردارد؟ امیدوارم از این هفته شرایط عوض شود و بدشانسی‌ها شکسته شود. بازی سخت و حساسی در دربی داریم، همه هواداران هم به خوبی حساسیت این بازی را می‌دانند. 

وی با اشاره به اینکه مشکل استقلال بحث روانی است، گفت: احتمالاً در هفته جاری، یک روانپزشک جذب خواهیم کرد تا با بازیکنان یکی دو جلسه صحبت کند، ما بجز مشکل روانی، مسئله دیگری نداریم، شما ببینید ما در وقت‌های اضافه دو سه موقعیت گل خلق کردیم و این نشان می‌دهد که از لحاظ بدنی مشکلی نداریم، البته اینها توجیه است و می‌دانیم هواداران دنبال برد هستند و ما هم تلاش می‌کنیم به این مهم دست یابیم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a7b9l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان و استقلال اجباری