تاریخ انتشار: 1395/06/23 19:54
اختصاصی/
کد خبر: 261638

فکری: امیدوارم هواداران نساجی از دقیقه یک تا 90 تشویق کنند و سراغ حاشیه ها نروند

در اولین جلسه از تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از دیدار با فجر به سراغ محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران رفتیم.
فکری: امیدوارم هواداران نساجی از دقیقه یک تا 90 تشویق کنند و سراغ حاشیه ها نروند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، محمود فکری سرمربی این فصل تیم فوتبال بزرگسالان نساجی دقایقی با سایت رسمی باشگاه به گفتگو پرداخت که متن این گفتگو را در زیر مشاهده می کنید:

* با سلام و عرض خسته نباشید ، نظر شما راجب دیدار برابر فجر چیست و بچه ها در اون بازی چظور بودند؟

در  بازی با فجر سپاسی متاسفانه یک مشکلاتی برای ما بوجود آمد که بچه ها از شرایط روحی خوبی برخوردار نبودند اما با این حال بازی خوبی ارائه دادند و ما توانستیم یک امتیاز از این دیدار سخت دشت کنیم و جا دارد که اینجا از تک تک بچه های تیم به خاطر تمامی تلاش هایی که برای موفقیت نساجی می کند تشکر کنم.

از طرفی دیگر باید از جناب آقای ابراهیمی مدیرعامل باشگاه تشکر کنم که بواسطه ی درایت و تصمیم های بسیار خوبی که گرفتند باعث شدند تا دوباره آرامش به جمع تیم برگردد و امیدوار هستیم که این آرامش و حمایت همچنان ادامه داشته باشد تا تیم فوتبال نساجی در بازی های پیش رو موفق تر از همیشه عمل کند.

* جناب آقای فکری، در حال حاضر وضعیت تیم را چگونه می بینید؟

خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم و در حال آماده سازی برای بازی آینده مقابل خیبر خرم آباد هستیم که انشاالله بتوانیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم تا شرایطمان در جدول رده بندی بهبود پیدا کند.

* در بازی هفته آینده محروم یا مصدوم داریم؟

خوشبختانه بازیکن محروم نداریم اما چند بازیکن مصدوم داریم که انشاالله سعی میکنیم تا روزهای آینده با تمرینات خوب این بازیکنان را به بازی مقابل خیبر برسانیم.

* در پایان اگر صحبت خاصی دارید بفرمایید.

جا دارد که بنده مجدداً از آقای مهدی ابراهیمی تشکر کنم بخاطر مشکلات فراوانی که باشگاه دارد اما ایشان با مدیریت خوب و قوی خود این مشکلات را پشت سر گذاشتند و آنها را از پیش روی بر می دارند. ضمناً من همینجا از حاج آقا معلمی امام جمعه شهرستان و دادستان عشقی به دلیل حمایت های خوبشان از تیم فوتبال نساجی مازندران تشکر فراوان میکنم.

در پایان نیز از تمامی هواداران خوب نساجی تشکر می کنم که در همه ی تمرینات و بازی های ما حضور دارند و  از این تیم حمایت می کنند و به تیم روحیه میدهند . صدای نفس های این هواداران را ما میشنویم و این نفس ها به ما انرژی خاصی می بخشد.

امیدواریم که همیشه در تمرینات حضور داشته باشند و به بازیکنان ما انگیزه ببخشند و در روزهای بازی از دقیقه 1 تا 90 تیم را مورد تشویق قرار دهند تا ما با حمایت آنها بر حریفان پیروز شویم و تا با پیروزی های خود جواب زحمات آنها را دهیم و قدردان مردم خوب قائم شهر و مازندران باشیم.

مصاحبه: "علی قنبرزاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nov6g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی نساجی از سمتش استعفا داد/ بحران در نساجی مازندران