تاریخ انتشار: 1395/06/23 22:12
کد خبر: 261618

ایران به همراه پدیده پرسپولیس در تورنمنت چین دوم شد (عکس)

عنوان دومی تورنمنت چهارجانبه چین که در استادیوم شهر کیوجینگ در جریان بود به تیم ملی جوانان ایران رسید.

به گزارش فرتاک ورزشی، و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال چین در روز پایانی بازی ها و بعد از برتری 5 – 1 تیم ملی جوانان در برابر قزاقستان تیم های چین و مکزیک به مصاف هم رفتند که در این بازی تیم  مکزیک با نتیجه 3-1 پیروز شد و با 9 امتیاز با اقتدار قهرمان این دوره از بازی ها شد.

 

در پایان این تورنمنت ایران با کسب 6 امتیاز بر سکوی دوم ایستاد. هم چنین عنوان آقای گلی بازی ها به رضا کرملاچعب رسید که در بازی با چین و مکزیک نتوانست گلزنی کند و در بازی با قزاقستان هم در شرایطی 3 گل زد که با گذشت دقایقی از نیمه دوم وارد میدان شد. البته یکی از گل های وی از روی نقطه پنالتی بود.

 

بهترین بازی این دوره از بازی ها بازی ایران – مکزیک بود که ایران پا به پای مکزیک بازی کرد و صاحب موقعیت های خوبی هم شد. از جمله ضربه سر عارف غلامی که در آغوش دستان دروازه بان مکزیک جای گرفت و هم چنین موقعیت نسبتا خوبی که نصیب مهدیخانی شده بود. با این حال در نهایت این تیم مکزیک بود که برنده از میدان خارج شد چرا که هم از اشتباهات فردی تیم ایران استفاده کرد و در مجموع سبک فوتبالی که ارایه می کرد یک کلاس بالاتر از آسیا بود.

 

جالب  اینکه عکس های مراسم پایانی در سایت فدراسیون فوتبال چین نشان می دهد فدراسیون مسابقات را در حد تورنمنت های بین الملی دوستانه برگزار کرده و جالب اینکه مراسم اهدای جام به تیم مکزیک با پرتاب کاغذهای رنگی به هوا همراه بود.

 

تیم ملی جوانان هم اکنون خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جام جهانی آماده می کند که باید به این نکته اشاره کرد کار سختی را پیش رو دارد چرا که با قطر قهرمان دوره قبل بازی ها و هم چنین ژاپن و یمن همگروه است. ایران در دوره پیشین بازی ها در بین چهار تیم چهارم شد! و به همین خاطر این بار در سید بندی در گره چهار قرار گرفته است.

 

بنابر اعلام سایت فدراسیون فوتبال چین صبح روز چهارشنبه هر سه تیم خارجی شرکت کننده در تورنمنت بین المللی زیر 19 سال چین هتل جین جیانگ شهر کیوجینگ را ترک می کنند.

نتایج بازی های تورنمنت بین المللی زیر 19 سال چین

روز اول

*چین 2 – ایران 4

*مکزیک 6 – قزاقستان صفر

روز دوم

*مکزیک 2  - ایران صفر

*چین 3 – قزاقستان صفر

روز سوم

*ایران 5 – قزاقستان یک

مکزیک 3 – چین یک

B9d20yAsy4VO


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ry68y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر بد برای پرسپولیسی ها؛ ستاره دربی را از دست داد!