تاریخ انتشار: 1395/06/26 13:44
اختصاصی/
کد خبر: 261170

پیش بازی سپیدرود-آلومینیوم اراک/ نظرمحمدی در پی تصاحب صدر جدول

هفته هفتم‌ رقابت های لیگ یک روز شنبه برگزار خواهد شد و سپیدرود در دیداری حساس به مصاف تیم مدعی و قدرتمند آلومینیوم اراک خواهد رفت تا چهارمین دیدار خانگی خود را برگزار کند.
پیش بازی سپیدرود-آلومینیوم اراک/ نظرمحمدی در پی تصاحب صدر جدول

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، رشتی ها می توانند با حمایت هواداران رکورد شکست ناپذیری خود را در خانه ادامه دهند و به سی و سومین بازی متوالی که در رشت شکست نخورده باشند، دست یابند. شاگردان نظرمحمدی علی رغم مشکلات مالی فراوان، نتایج درخشانی کسب کرده و گریبان تیم های مدعی لیگ یک را تا بدین جای کار گرفته اند.

وضعیت دو تیم در جدول:

هر دو تیم هم امتیاز می باشند، سپیدرودی ها با ۱۱ امتیاز در مکان پنجم جدول ایستاده اند و اراکی ها فقط به دلیل تفاضل گل بهتر بالاتر از سپیدرود قرار دارند.

وجه مشترک دو تیم:

هر دو تیم تنها یک شکست در لیگ داشته اند و جالب تر از آن، هر دو تیم مغلوب یک تیم شده اند و آن هم ملوان می باشد.

سابقه بازی:

سپیدرود و آلومینیوم در فصل ۹۳-۹۴ لیگ دو و در مرحله نهایی آن در دو بازی به مصاف هم رفتند که هر دو‌ دیدار رفت و برگشت دو تیم به تساوی ۱-۱ رسیدند. سرمربی سپیدرود در آن دوران افشین ناظمی بود و مهدی پاشازاده نیز هدایت اراکی ها را بر عهده داشت و همان سال آلومینیوم لیگ یکی شد ولی سپیدرود یک سال دیرتر به لیگ یک صعود کردد.

بازیکنان کلیدی:

بدون شک‌‌ سهیل حق شناس و سید محمد حسینی و هادی تامینی و سید هادی موسوی سرشناس ترین و موثرترین بازیکنان سپیدرود هستند و و رضا کاردوست و رضا معقولی و سعید قدمی و احمدلو موثرترین بازیکنان اراکی ها می باشند.

گفتنی است این دیدار حساس از ساعت 17 در ورزشگاه عضدی و با قضاوت شاهین حاجی بابایی برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yykmj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هم پاداش بازیکنان شهرداری را می دهیم هم پیش قردادهایشان!