تاریخ انتشار: 1395/06/26 14:13
اختصاصی/
کد خبر: 261156

پیش بازی نساجی مازندران-خیبر خرم آباد/ خیبر و نساجی، بدون حساسیت ولی جذاب

در هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول کشور از ساعت 16:30 روز شنبه تیم نساجی مازندران، میزبان تیم خیبرخرم آباد خواهد بود.
پیش بازی نساجی مازندران-خیبر خرم آباد/ خیبر و نساجی، بدون حساسیت ولی جذاب

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، نساجی مازندران پس از تساوی در مقابل فجرسپاسی شیراز، تمرینات خود را برای بازی مقابل خیبر خرم آباد در استادیوم شهید وطنی قائمشهر و واسوکلا از سر گرفت. نساجی مازندران در این مدت یکی از کم حاشیه ترین هفته هایش را تجربه کرد تا برای رها شدن از میانه های جدول و امیدوارتر بودن به صعود به لیگ برتر به برد در این بازی فکر کند. 

شاگردان محمودفکری در بهترین زمان ممکن به مصاف خیبر می روند تا در برابر این تیم بحران زده با یک نتیجه خوب بتوانند به نیمه بالایی جدول خود را برسانند. این تیم در حال حاضر با کسب 7 امتیاز از 6 بازی در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

اما آن سوی میدان خیبر خرم آباد قرار دارد، تیمی که حضورش در این دیدار با اگر و اماهای زیادی روبرو بود و مدیرعامل این تیم تهدید به کناره گیری به علت نبود منابع مالی کرده بود تا جایی که گفته می شد حتی هزینه پرداخت اتوبوس هم ندارند و از سویی دیگر سرمربی این تیم نیز استعفاء خود را تقدیم کرد تا شاید نگاه مسدولین به خیبر کمی مهربانانه تر شود.

خیبر در سال گذشته و بعد از برتری مقابل استقلال آبی تهران به جمع تیم های حاضر در لیگ دسته اول پیوست و فصل گذشته نیز فصلی تقریبا مناسب را پشت سر گذاشت. آنها در این فصل و یک هفته مانده به مسابقات علی نیکبخت را به عنوان سرمربی خود انتخاب و تیمی متوسط روانه مسابقات کردند.

به هر حال و تا پایان هفته ششم، خیبر با کسب دو امتیاز در رده آخر جدول قرار دارد، جایگاهی که تحت هیچ شرایطی در خور شان این تیم نبوده و نمی تواند بیانگر فوتبال این شهر باشد و تنها نبود منابع مالی شرایط را برای ادامه این تیم سخت کرده است.

با تمام این تفاسیر دیدار خیبر و نساجی می تواند یکی از دیدارهای جذاب این هفته باشد چرا که هر دو تیم از جایگاهی که دارند راضی نبوده و به دنبال بهبود وضعیت خود در جدول می باشند.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eblxv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاجی فیروز مرد موفق لیگ یک در هفته ی سوم/ اکسین در قامت یک مدعی
اختصاصی/