تاریخ انتشار: 1395/06/27 21:27
کد خبر: 260915

تداوم روزهای سیاه فجرسپاسی در لیگ یک/ ایرانجوان پیروز بازی جنجالی

تیم فوتبال ایران‌جوان موفق شد در یک دیدار خانگی حریف خود فجرسپاسی شیراز را شکست داده و خود را به میانه جدول نزدیک کند.
تداوم روزهای سیاه فجرسپاسی در لیگ یک/ ایرانجوان پیروز بازی جنجالی

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تیم فوتبال ایران جوان بوشهر موفق شد در یک دیدار پربرخورد که دو اخراجی را هم به همره داشت نتیجه بازی را با نتیجه 2 بر 1 به سود خود به پایان برساند.

در این دیدار اعلام پنالتی در دقیقه 38 توسط داور باعث شد تا بابک لطیفی تیم ایران جوان را پیش اندازد. در ادامه یکی از بازیکنان تیم فجرسپاسی توسط داور اخراج شد تا درگیری‌های این بازی آغاز گردد. پس از این اخراج نیمکت‌های دو تیم هم با هم برخوردهایی ایجاد کردند تا کار برای داور بازی سخت ‌تر شود. بابک لطیفی در دقیقه 65 گل دوم ایران جوان را به ثمر رساند تا تک گل دقیقه 67 ابراهیم صالحی برای فجر سپاسی بی اثر شود.

داور این دیدار در دقایق پایانی سعید ابراهیم پور را از تیم ایران جوان اخراج کرد تا دو تیم در تعداد نفرات مساوی شوند. وقت‌های تلف شده این دیدار که به خاطر قطع مکرر بازی اتفاق می افتاد باعث شد که این دیدار نزدیک به 100 دقیقه به طول انجامد.

تیم ایران جوان بوشهر با این پیروزی 9 امتیازی می شود  و حداکثر می تواند تا رده 10 جدول بالا بیاید و در مقابل تیم فجرسپاسی که روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد با 3 امتیاز در رده‌های پایین جدول باقی خواهد ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opkod

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپیدرود هر هفته هماهنگ تر می شود
محمدنزهتی؛