تاریخ انتشار: 1395/06/28 08:14
کد خبر: 260857

بهتاش فریبا : استقلالی‌هایی که برای دیدن دربی به ورزشگاه نیامدند، ضرر کردند

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی سختی با ذوب‌آهن خواهیم داشت. تلاش ما این است اولین برد این فصل را بدست آوریم
بهتاش فریبا : استقلالی‌هایی که برای دیدن دربی به ورزشگاه نیامدند، ضرر کردند

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،

بهتاش فریبا ، در مورد دربی ۸۳ پایتخت، خالی بودن برخی از سکوهای متعلق به تیم استقلال و بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن در هفته‌ هفتم لیگ برتر گفت: اگر بخشی از سکوهای متعق به استقلالی‌ها خالی بود دو دلیل داشت. اول اینکه خیلی زود اعلام کردند همه بلیت‌ها به فروش رفته است. و این موضوع باعث شد برخی از هواداران تیم نتوانند بلیت بخرند.

بهتاش فریبا افزود: مورد دوم اینکه برخی از هواداران تصمیم گرفتند به ورزشگاه نیایند چون فکر می‌کردند اگر بیایند شاهد باخت استقلال در ددربی خواهند بود. در هر صورت فکر می‌کنم استقلالی‌هایی که برای دیدن دربی به ورزشگاه نیامدند این بازی را از دست دادند و ضرر کردند.

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: در حال حاضر نیمی از بحرانی را که گرفتار آن بودیم یعنی موضوع خلق موقعیت را پشت سر گذاشتیم و نیمی دیگر هم باقی مانده مربوط به بی‌دقتی بازیکنان ما در زدن ضربت آخر است.

وی ادامه داد: بازیکنان ما قبل از دربی خیلی برای گل کردن توپ‌های نهایی تمرین کردند اما در دربی متاسفانه بازهم نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم البته نباید فراموش کنیم که بیرانوند هم در دربی روز خیلی خوبی داشت.

بهتاش فریبا در مورد اینکه هواداران پرسپولیس معتقدند استقلالی‌ها و هواداران این تیم از نتیجه تساوی در دربی۸۳ خوشحال هستند، تاکید کرد: ما به هیچ وجه برای مساوی در دربی بازی نکردیم. موقعیت‌های خطرناک ما نسبت‌ به پرسپولیسی‌ها بیشتر بود و در دربی استحقاق برد را داشتیم. مطمئن باشید هواداران ما به خاطر تساوی در دربی خوشحال نبودند بلکه از این موضوع خوشحال بودند که متوجه شدند حق ما برد بود.

بهتاش فریبا تاکید کرد: هواداران ما به خوبی می‌دانند که چه در بازی با ماشین‌سازی و چه بازی با استقلال حق ما مساوی نبود و بازیکنان ما موقعیت‌های زیاد گل‌زنی در این دو بازی بویژه در بازی با ماشین‌سازی ایجاد کردند اما به غیر از یک گل نتوانستند از بقیه آنها نتوانستند استفاده کنند. اگر بازی با ماشین‌سازی را می‌بردیم بازیکنان ما از نظر روحی و روانی با شرایط بهتری در دربی حضور پیدا می‌کردند.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در مورد بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن در هفته هفتم لیگ برتر گفت: بازی سختی مقابل ذوب‌آهن داریم چون این تیم جزء مدعیان فصل جاری است و برای برد به میدان می‌آید البته این موضوع یک حسن هم دارد، اینکه آنها مقابل استقلال بسته بازی نخواهند کرد. همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا اولین ۳ امتیاز خود در فصل جاری را مقابل تیم ذوب‌آهن بدست آوریم.

   

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ge8nd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فریبا:امیدوارم داور دربی لجباز نباشد