تاریخ انتشار: 1395/04/22 14:40
کد خبر: 274341

علی پروین در زندگی شخصی هم مشاور من است فوتبال که مسلم است

مدیرعامل سایپا گفت: از علی پروین نه تنها در مسایل فوتبالی بلکه در زندگی شخصی ام نیز مشاوره می گیرم.
علی پروین در زندگی شخصی هم مشاور من است فوتبال که مسلم است

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، رضا درویش در این باره اظها رداشت: تا امروز برنامه های ما بخوبی پیش رفته است و اردویی که کادر فنی در نظر دالشت را نیز فراهم کردیم و الان نیز بر اساس آخرین اطلاعات بنده تیم در شرایط بسیار خوبی به سر می برد.

وی درباره آخرین وضعیت دروازه بان برزیلی مورد نظر کادر فنی گفت: صحبت هایی انجام شده بود اما حالا با دو گزینه دیگر هم مشغول رایزنی هستیم زیرا برنامه مان این است که گلری جذب شود که در حد تیم ملی کشورش باشد و حداقل یکبار به تیم کشورش دعوت شده باشد. در حال حاضر به بررسی های خود ادامه می دهیم.

درویش درباره احتمال حضور این تیم در جام شهدا بجای پرسپولیس گفت: چنین انمکانی برای ما وجودذ ندارد چون زمان بازگشت تیم ما درست در روزی است که بازی هیا این جام آغاز می شود. ما قبلا هم دعوت شده بودیم و اعلام کردیم که تیم مان در آن تاریخ در اردو خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که سایپا در فصل نقل و انتقالات ریخت و پاش داشته است گفت: خیر؛ ما خیلی اصولی جلو رفتیم و مبالغ قراردادهایمان نیز به سازمان لیگ ارائه شده است. برای ما اولویت این بوده که تیمی جوان و مقتدر بسازیم و بر اساس خواسته های کادر فنی عمل کردیم.

مدیرعامل سایپا درباره مبالغ قراردادهای بازیکنان  سایپا بیان داشت: به نظر من بهتر است مبالغ اعلام نشود چون بحث خصوصی بازیکنان است و آنها راضی به این کار نیستند. آیا کسی دوست دارد فیش حقوقی اش در دست دیگران باشد؟

درویش در انتها در ابره رفقتش با علی پروین و این موضوع که از وی همچنان مشاوره می گیرد اظهار داشت: بنده نه تنها در مسایل ورزشی بلکه در مسایل غیر ورزش هم از علی آقا مشاوره می گیرم و معتقدم امثال علی پروین سرمایه های با ارزش فوتبال ایران هستند و کسی نباید در مسیر تخریب آنها گام بردارد.

منبع: افکار نیوز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkmx8

آخرین اخبار