تاریخ انتشار: 1395/06/29 18:28
کد خبر: 260518

پیشنهاد باورنکردنی آرسنال برای جذب گریزمان!

باشگاه آرسنال نیز به صف مشتریان آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید اضافه شده است
پیشنهاد باورنکردنی آرسنال برای جذب گریزمان!

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،فصل گذشته که تمام شد و اتلتیکو در فینال لیگ قهرمانان نتوانست از سد رئال بگذرد، سیمئونه در مصاحبه خود تلویحا از احتمال جدایی اش سخن گفت. همه می دانستند که با جدایی ال چولو، گریزمان نیز در اتلتیکو نخواهد ماند.

چلسی و پاری سن ژرمن حاضر بودند رقم هنگفتی برای این بازیکن بپردازند اما سیمئونه کمی بعد، از ماندنش در اتلتیکو خبر داد و با توجه به وضعیت مالی بهتر اتلتیکو نسبت به سال های گذشته که در نتیجه قراردادهای مالی خوب با چند اسپانسر چینی است، گریزمان نیز قرارداد خود را تا 2021 تمدید کرد و رقم فسخ قراردادش نیز 100 میلیون یورو در نظر گرفته شد.

 

 

 

 

وقتی هفته گذشته خبر رسید سیمئونه قراردادش را از 2020 به 2018 کاهش داده و احتمالا تابستان آینده راهی اینتر خواهد شد، گریزمان نیز مصاحبه کرد و گفت که با جدایی سیمئونه او نیز از اتلتیکو خواهد رفت.

هم اکنون چلسی و پاری سن ژرمن، مشتریان دست به نقد این ستاره فرانسوی هستند و طبق ادعای دیلی استار، آرسنالی ها نیز حاضرند تا 100 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد گریزمان را پرداخت کرده و او را به خدمت بگیرند.

توپچی ها که معمولا در نقل و انتقالات سعی می کنند رقم های هنگفت برای جذب بازیکن پرداخت نکنند، گویا این بار قصد ندارند جانب احتیاط را رعایت کرده و اجازه دهند گریزمان به تیم های رقیب بپیوندد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rynz6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارلتو : غیر ممکن است که همیشه زیبا بازی کنید