تاریخ انتشار: 1395/06/30 17:16
اختصاصی/
کد خبر: 260348

تحلیلی بر احیای مس کرمان پس از برد در دربی کرمان!

این پیروزی از چند جهت ارزشی دو چندان برای مس داشت و با حاصل شدن آن، حالا کرمانی‌ها می توانند با خیالی راحت‌تر به نفس کشیدن در لیگ این فصل بپردازند.
تحلیلی بر احیای مس کرمان پس از برد در دربی کرمان!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، مس با این برد بعد از شش تساوی از زیر بار فشار و ترس نبردن خارج شده است و این قطعا در بازی‌های آتی در زمین مسابقه کار این تیم را روان‌تر خواهد کرد. مسی‌ها حالا فرمول و مزه برنده شدن را به چشم خود دیده‌اند و این قطعا کار آن‌ها را در بازی‌های بعد راحت‌تر می‌کند.

خارج شدن از زیر فشار روانی نبردن سبب می‌شود که مس به مراتب در ابعاد فنی نیز آزادتر کار کند. مس که در بازی‌های گذشته‌ی خود البته چشمه‌هایی از نمایش فنی مطلوب را ارایه کرده بود، حالا می‌تواند در بعد فنی نیز روان‌تر کار کند و این مسئله در بازی‌های آتی باید بیشتر در تیم ابراهیم زاده به چشم بیاید.

بازی روان مس در 60 درصد از بازی با مس رفسنجان نیز به چشم می‌خورد و به غیر از دقایق 20 تا 45 نیمه‌ی اول، در باقی اوقات مس منظم در زمین بازی کرد و این نشان می دهد مطابق وعده‌ی ابراهیم‌زاده، مس همچنان رو به پیشرفت در بعد فنی است.... پیشرفتی که با بهتر شدن اوضاع روحی تیم نیم تکمیل می‌شود و می توانیم همچنان به مس هفته‌های آتی خیلی بیشتر از این امید داشته باشیم.

همچنین برد در دربی ال‌مسینو برای کرمانی‌ها یک برد حیثیتی محسوب می‌شد و حالا هواداران مس بیش از پیش تیم خود را دوست دارند و ارتباطات در کرمان که حول تیم مس، در هفته‌های گذشته چندان خوشایند شکل نگرفته بود، قطعا خیلی بهتر خواهد شد و این نیز از ثمرات این پیروزی مهم محسوب می‌شود.

مس با این برد، جهش امتیازی خوبی را هم داشت و حالا جزو تیم‌هایی محسوب می‌شود که به بالا نگاه می‌کنند... مس با 9 امتیاز، بعد از از دست دادن این همه امتیاز، با صدر جدول تنها اختلاف 6 امتیازی دارد و با 13 تیم دیگر در این لیگ! می‌تواند حتی با چند نتیجه‌ی خوب دیگر در هفته‌های آتی به جمع چهار تیم بالای جدول هم صعود کند و این نشان می‌دهد که یک امتیازهای هفته‌های ابتدایی با وجود ملال‌اور بودن خود، اگر با چند نتیجه‌ی خوب دیگر در هفته‌های آتی همراه شوند، خیلی بیشتر از این‌ها می‌توانند به مس کمک کنند.

بهرشکل راه نفس برای تیم منصور ابراهیم‌زاده بیش از پیش باز شده است و آن‌ها بعد از برد روحیه بخش در ال‌مسینو، باید از این فضا نهایت استفاده را کنند تا در هفته‌های آتی هم به بهترین شکل ممکن به بالای جدول پله بزنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lenm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیم زاده: چوب اشتباهات داور بازی را خوردیم