تاریخ انتشار: 1395/06/30 18:08
کد خبر: 260331

نگاه و عملکرد آماتوری مسئولین؛ غنای فوتبال نساجی را تهی کرد

مسئولین دلسوز که مطمئنا نسبت به مردم شهر و استان خود تعصب خاصی دارند باید جدی تر از گذشته وارد عمل شوند.
نگاه و عملکرد آماتوری مسئولین؛ غنای فوتبال نساجی را تهی کرد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، قطعا برای اداره ی یک سیستم نیاز به یک برنامه آکادمیک و حرفه ای است. در این برنامه آکادمیک عوامل گوناگون باید شفاف و مشخص باشد. از آن جا که جان کلام ما ورزشی و فوتبالی است، برای اداره یک باشگاه حرفه ای و پایدار  فوتبالی ، باید در ابتدا منابع مالی آن مشخص و مهم تر از آن استمرار و پایداری آن تضمین شده باشد  که این امر مستلزم توافقات و  پایبندی دوسویه سرمایگذار باشگاه و مسئولین ذیربط است. در گام بعدی سیستم مدیریتی مطرح است و تمام پیشرفت های فنی با تصمیمات درست این  بخش امکان  پیدا می کند ؛ بنابراین منابع مالی پایدار و مدیریت سازمان یافته دو فاکتور مهم در نمو و پویایی یک باشگاه فوتبال است ، چیزی که ضعف  آن در مورد نساجی کاملا مشهود است.

متاسفانه بعد از رکود صنایع کارخانجات نساجی و با اهداف مغرضانه در فروپاشی این مجموعه صنعتی نه تنها قائمشهر از شهری صنعتی تبدیل به شهری کارگری شد بلکه در پیوند با آن باشگاه ریشه دار نساجی به رکود مطلق مالی کشانده شد و همین امر موجب شد دیگر نام نساجی برای سرمایگذران برند و سود آور نباشد . این موضوع در همه این سالیان باعث اختلافات جدی بین سرمایگذاران و مسئولین بوده است که نتیجه آن را امروز می بینیم و باشگاه در وضعیت اسفناک مالی به سر می برد.

در همین رابطه باید نگاه آماتوری و سطحی مسئولین در تمام این سال ها را متذکر شد که به هیچ وجه قابل توجیه نیست. اما امروز مسئولین دلسوز که مطمئنا نسبت به مردم شهر و استان خود  تعصب خاصی دارند باید جدی تر از گذشته وارد عمل شوند واین بار با ایجاد یک سازوکار اقتصادی پایدار برای باشگاه پر طرفدار نساجی که نه هزارها بلکه قلب ده ها هزار هوادار برای آن می تپد دوباره فوتبال ببر بیقرار مازندران را به اوج عظمت و شکوه گذشته خود در کشور برسانند.

نویسنده: "سیاوش صادقی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4daqpj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کسب سه امتیاز دیگر با پاهای طلایی عباس زاده
اختصاصی/