تاریخ انتشار: 1395/06/31 20:02
کد خبر: 260136

حواشی دیدار سپاهان و پرسپولیس /فریاد‌های نویدکیا بر سر بازیکنان سپاهان

تماشاگران بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در نیمه دوم مسابقه نیز اعتراضات خود را نسبت به عملکرد داور این مسابقه بارها اعلام کردند
حواشی دیدار سپاهان و پرسپولیس /فریاد‌های نویدکیا بر سر بازیکنان سپاهان

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،حواشی دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

در دقیقه ۵۳ مسابقه و صحنه زمین خوردن احسان حاج‌صفی، هواداران سپاهان و کادر فنی تیم سپاهان به شدت نسبت به عملکرد داور مسابقه معترض بودند و علیه وی شعار دادند.

در این صحنه عبدالله ویسی نیز با عصبانیت به سمت داور مسابقه رفت و اعتراض خود را نسبت به این موضوع مطرح کرد.

یکی از صحنه‌های جالب در نیمه دوم مسابقه، روشن شدن نور گوشی‌های موبایل هواداران سپاهان و پرسپولیس در بازی بود و این موضوع، صحنه‌های زیبایی را در ورزشگاه خلق کرده بود.

بعد از باز شدن درهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان در این مسابقه، نزدیک به هزار نفر دیگر از هواداران سپاهان و پرسپولیس وارد ورزشگاه شده و در جایگاه مخصوص خود قرار گرفتند.

مهدی طارمی در دقیقه ۶۱ مسابقه گل برتری تیمش را به ثمر رسان و پس از آن، به سمت هواداران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه فولادشهر رفت و خوشحالی خود را با آنها تقسیم کرد.

در این صحنه سکوت محض قسمت سکوهای سپاهانی تیم سپاهان را فرا گرفته بود و این تماشاگران با ناراحتی ادامه بازی را خواستار بودند.

شور و حال تماشاگران پرسپولیس بعد از گل دوم این تیم سرخ‌پوش به میزان مثال‌زدنی به چشم می‌خورد.

علی محمدی بازیکن تیم سپاهان که در دقیقه ۶۴ مسابقه وارد زمین بازی شد، قبل از ورود به زمین مسابقه، با داور چهارم مسابقه خوش و بش کرد. نکته جالب اینکه به دلیل بالا بودن حساسیت مسابقه، این بازیکن نزدیک به چهار دقیقه برای ورود به زمین مسابقه منتظر بود.

اولیویرا دروازه‌بان سپاهان در دقیقه ۶۵ مسابقه با واکنش خوب خود نسبت به ضربه پرسپولیسی‌ها، مورد تشویق ویژه هواداران سپاهان قرار گرفت.

محرم نویدکیا، کاپیتان سپاهان که از دقایق پایانی نیمه نخست مسابقه در کنار زمین مشغول گرم کردن بود، در صحنه‌های حساس بازی، فریادهایی بر سر بازیکنان تیم می‌زد و نکات فنی را به این بازیکنان گوشزد می‌کرد.

کادر فنی سپاهان در نیمه دوم مسابقه به صورت ایستاده و با حساسیت بسیاری بازی را تماشا می‌کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmbx7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاج‌صفی در مصاف با پرسپولیس سه گله شد