تاریخ انتشار: 1395/04/22 18:59
کد خبر: 274279

بمب جذاب از دست پرسپولیس پرید!

سروش رفیعی یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین بازیکنان لیگ ایران است که دوران خدمت سربازی اش را با پیراهن تراکتورسازی می گذراند. سروش یکی از گزینه های پرسپولیس برای خط میانی است که به گفته مسئولین باشگاه تراکتور در این تیم می ماند.
بمب جذاب از دست پرسپولیس پرید!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی / سروش رفیعی یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین بازیکنان لیگ ایران در فصل قبل بدل شد؛ بازیکنی که دوران خدمت سربازی‌‌اش را با پیراهن تراکتورسازی می‌گذراند. این بازیکن اما در نیم‌فصل لیگ پیش‌رو ، دوران سربازی‌‌اش به اتمام می‌رسد و می‌تواند به تیم دیگری بپیوندد و بازیکن آزاد می‌شود. پرسپولیس و برانکو از مشتریان رفیعی هستند و می خواهند هر طوری شده او را سرخ پوش کنند اما مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای حفظ سروش در تلاش‌ هستند تا قرارداد این بازیکن را حداقل تا پایان فصل تمدید کنند.

 

یکی از مدیران باشگاه تراکتورسازی درباره تمدید قرارداد رفیعی گفت: «مذاکرات به خوبی پیش می‌رود و دو طرف امیدوار به ادامه همکاری هستیم. امیدواریم به محض اینکه خدمت سربازی رفیعی به اتمام رسید، قرارداد جدیدی با باشگاه به ثبت برساند و حداقل تا این فصل و حتی برای چند سال دیگر در تراکتورسازی بماند. می‌خواهیم نظر او را جلب کنیم و سروش را در تیم نگه داریم چون حضور سروش باعث خوشحالی هواداران است. فعلاً در شرایط بسیار خوبی در مذاکرات قرار گرفته‌ایم و همه به آینده امیدواریم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dq5yw

آخرین اخبار