تاریخ انتشار: 1395/07/01 12:12
کد خبر: 260008

اعتراف حاج صفی درمورد گلی که به پرسپولیس زد

بازیکن ملی پوش سپاهان موفق شد برابر پرسپولیس گلی دیدنی به ثبت برساند، هر چند این گل زیبا هم مانع از شکست زردپوشان نشد
اعتراف حاج صفی درمورد گلی که به پرسپولیس زد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،احسان حاج صفی که فصل گذشته در لیگ دو آلمان پشت سر گذاشت در این فصل علیرغم پیشنهادات فوق العاده ای که داشت ترجیح داد بار دیگر با پیراهن سپاهان به لیگ برتر باز گردد. او در دیدار روز گذشته سپاهان برابر پرسپولیس نیز موفق شد با ضربه ای دیدنی گل تساوی تیمش را به ثبت برساند که البته آن نیز مانع از شکست زردپوشان نشد. او که خود را مهیای اردوی تیم ملی در ارمنستان می کند دقایقی با خبرنگار ما همکلام شد که در ادامه صحبت های او را خواهید خواند.

حاج صفی در مورد بازی برابر پرسپولیس و گلی که به ثمر رساند گفت: بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم و مطمئنا تماشاگران از آن لذت بردند. متاسفانه نتیجه در نهایت به صورتی که مدنظرمان بود رقم نخورد اما باید این را در نظر بگیرید که تیم سپاهان به کلی جوان شده و زمان برای هماهنگی و کسب تجربه نیاز دارد. در مورد گلی هم که به ثمر رساندم فقط می توانم بگویم شانسی بود!

شماره 28 سپاهانی ها که در این بازی خط دفاعی پرسپولیس را خیلی آزار داده بود در ادامه درباره شرایط عبدالله ویسی در این تیم نیز گفت: به هرحال ایشان در اولین فصل حضورشان در سپاهان حضور دارد و ترکیب تیم را با دگرگونی زیادی مواجه کرده و نیاز به زمان است تا به سپاهان بی نقص تبدیل شویم اما همه بازیکنان انگیزه و تلاش زیادی می کنند تا انتظارات را برآورده کنند و مطمئنا سپاهان به نتایج خوبی در آینده خواهد رسید.

حاج صفی در مورد حضورش در فصل گذشته لیگ آلمان و در نهایت بازگشت به فوتبال ایران نیز گفت: تجربه فوق العاده ای برایم بود و هرچند با شکست و البته سقوط تیم همراه شد اما به طور شخصی از آن راضی ام. در ابتدای فصل نیز به هیچ عنوان به دنبال حضور در لیگ چین یا ... نبودم و به دنبال این بودم تا در لیگ قطر حضور یابم که این اتفاق رخ نداد و به سپاهان بازگشتم تا در تیم خودم حضور یابم.

بازیکن چند پسته فوتبال ایران درباره جابجایی هایش در پست های تاکتیکی تیم ها مختلف و انتقاداتی که این روزها به عملکرد او می شود و در نهایت منجر به نیمکت نشینی اش در بازی با چین شد نیز اینطور پاسخ داد: من در فرانکفورت دفاع چپ بودم. در جام جهانی و جام ملت ها با توجه به حضور مهرداد پولادی جلوتر بازی می کردم و در سپاهان نیز جلو بازی می کنم اما در تیم ملی در دفاع چپ به میدان می روم. با این حال از اینکه در بازی قبل نیمکت نشین شدم نگران نیستم و تلاش می کنم و هر چه کی روش تصمیم بگیرد همان است.

حاج صفی در مورد دو بازی حساس آینده تیم ملی نیز گفت: ازبکستان حریف سرسختی برای مان شده است و کره را هم به هیچ عنوان نمی توان دست کم گرفت و به آمار بازی های گذشته مان استناد کرد. دو بازی سخت و حساس مقابل این دو تیم خواهیم داشت و باید تمرکز بالایی داشته باشیم تا غافلگیر نشویم وگرنه کارمان به کلی سخت خواهد شد. حریفان اصلی ما در حال حاضر این دو تیم هستند که دو دیدار سرنوشت ساز مقابل آنها پیش رو خواهیم داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebzx9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طارمی خنثی در نیمه اول، حاج صفی بلای جان پرسپولیس