تاریخ انتشار: 1395/07/01 14:51
اختصاصی/
کد خبر: 259962

پیش بازی پارس جنوبی جم-اکسین البرز/ جدال فیروز و شاگردانش در گرمای بوشهر

دیدار تیم های پارس جنوبی جم و اکسین البرز از هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول، فردا جمعه در ورزشگاه خانگی پارس جنوبی راس ساعت 16 برگزار می شود.
پیش بازی پارس جنوبی جم-اکسین البرز/ جدال فیروز و شاگردانش در گرمای بوشهر

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، هفته هشتم مسابقات لیگ یک جام آزادگان با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف ایران برگزار می شود که شاید بتوان گفت حساس ترین بازی در جنوب کشور و میان تیم های پارس جنوبی جم و اکسین البرز خواهد بود.

این دو تیم در حالی در این هفته به مصاف هم می روند که اکسین البرز با 15 امتیاز و تنها به خاطر تفاضل گل کم تر نسبت به گل گهر سیرجان در مکان دوم جدول قرار دارد و پارس جنوبی نیز با همین تعداد بازی و کسب 13 امتیاز در مکان چهارم قرار دارد و این می تواند حساسیت این بازی را دو چندان نماید چرا که در صورت پیروزی شاگردان تارتار، این پارس جنوبی است که بالاتر از فیروز کریمی و شاگردانش قرار خواهد گرفت.

پارس جنوبی در بازی گذشته خود در برابر نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رسید و دو امتیاز حساس را از دست داد تا چشم به این دیدار مهم برای حضور مجدد در صدر جدول داشته باشد و این در حالی بود که اکسین البرز در یک بازی حساب شده در کرج و در مصاف با اکبرمیثاقیان و بادران تهران توانست به پیروزی با ارزش یک بر صفر دست یابد تا باخت هفته گذشته اش در مقابل ملوان را به فراموشی بسپارد.

بدون شک در این بازی فیروز کریمی در مرحله اول بدنبال نباختن است و کسب یک امتیاز در گرمای جنوب هم می تواند رضایت او را به دنبال داشته باشد و  برهمین اساس در این بازی به فکر حملات پیوسته نبوده و سعی دارد در مرحله اول گلی دریافت نکرده تا در ضد حملات بتواند به گل های احتمالی دست یابد و این خواسته با توجه به تسلطی که این مربی به بازی خوانی حریف دارد، می تواند برگ برنده او در این دیدار حساس باشد.

پارس حنوبی جم و شاگردان تارتار نیز در این بازی سعی دارند پیروز میدان باشند چرا که شکست و یا تساوی نمی تواند خواسته های آنها را برآورده کند و از دست دادن امتیاز شرایط را برای ادامه کار سخت تر نموده و فاصله این تیم را با تیم های صدر جدول کمی بیشتر خواهد کرد و این موضوعی نیست که آنها را راضی نگه دارد.

جدول لیگ برتر در این هفته به گونه ای است که تیم های صدرنشین گل گهر سیرجان و سپیدرود رشت با تیم های انتهایی جدول یعنی استقلال اهواز و فجرسپاسی شیراز بازی دارند و اگر بر اساس شرایط و آمادگی تیم ها بخواهیم نتیجه را پیش بینی نموده و صدرنشینان را پیروزی میدان بدانیم، این یعنی اینکه آنها به 18 و 17 امتیازی خواهند رسید و اگر پارس جنوبی در مصاف با تیم آماده اکسین البرز شکست و یا به تساوی دست یابد، فاصله اش به سه و یا چهار امتیازی صدر جدول خواهد رسید که این نمی تواند برای آنها خوشایند باشد.

پارس جنوبی اگر پیروز این میدان حساس باشد به دو هدف خود رسیده است. اول اینکه توانسته یکی از حریفان مدعی را پشت سرگذاشته و دوم اینکه هم چنان خود را به عنوان یک مدعی نگه دارد و ضمنا در بدبینانه ترین حالت می تواند در مکان سوم جدول قرار بگیرد و اگر خوشبینانه بخواهیم برای این تیم شرایط را متصور شویم، می تواند در پایان هفته هشتم به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد.

با توجه به شرایط موجود انتظار می رود که پارس جنوبی جم به بازی  هجومی  روی آورده تا سه امتیاز این بازی را کسب نماید خواسته ای که نمی تواند دور از ذغن باشد. سویی دیگر اکسین نیز سعی دارد در مرحله اول کمربند میانی و دفاعی خود را محکم کرده و در صورت لزوم چشم به حملات داشته باشد، کاری که فیروز کریمی استاد آن بوده و غفلت تارتار ممکن است برایش گران تمام شود.

دانلود پوستر پیش بازی در سایز اصلی

نویسنده: "نادر دارستانی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3noelo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو مربی جوان و مسن در بین بهترین های لیگ یک
اختصاصی/