تاریخ انتشار: 1395/07/01 15:17
اختصاصی/
کد خبر: 259954

پیش بازی استقلال اهواز-سپیدرود رشت/ سپیدرود در مصاف با ضعیف ترین خط دفاعی لیگ؛ استقلال به فکر عبور از بحران

هفته هشتم لیگ یک روز جمعه برگزار خواهد شد و دو تیم ریشه دار و قدیمی کشور یعنی استقلال اهواز و سپیدرود در اهواز به مصاف هم می روند.
پیش بازی استقلال اهواز-سپیدرود رشت/ سپیدرود در مصاف با ضعیف ترین خط دفاعی لیگ؛ استقلال به فکر عبور از بحران

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سپیدرود بعد از برد با ارزش مقابل تیم مدعی آلومینیوم اراک به امید کسب پیروزی و حتی صدرنشینی به اهواز می رود. بحران مالی در هر دو تیم به خصوص سپیدرود به اوج خود رسیده و علی نظرمحمدی سرمربی سپید رود اعلام کرد که فقط به خاطر هواداران به اهواز می روند و با تمام‌قدرت بازی خواهند کرد.

شاگردان حمیدرضا فرزانه سرمربی جوان اهوازی ها در هفت دیدار قبلی خود بردی نداشته اند و امیدوارند مقابل سپیدرود این خط تیره را پر کنند. استقلالی ها در سه دیدار خانگی خود تاکنون که البته دو دیدار نخست این تیم با حکم کمیته انضباطی بدون تماشاگر بود، دو تساوی مقابل فولاد یزد و نفت مسجد سلیمان داشته اند و مقابل آلومینیوم اراک ۳-۰ بازنده شده اند.

این تیم در بازی های خارج از خانه هم نتایج خوبی به دست نیاورده است و از ابتدای فصل تا الان نیز در سه بازی خود با شکست سنگین ۳-۰ از میدان خارج شده و در بین تیم های لیگ یک با 15 گل خورده ضعیف ترین خط دفاعی را تا پایان هفته هفتم در اختیار دارد.

سپیدرود نیز در سه دیدار بیرون خانه خود چهار امتیاز کسب کرده و امیدوار است بتواند روند صعودی خود را در این بازی هم چنان ادامه دهد.

این دو‌تیم در لیگ یک فصل ۸۹-۹۰  مقابل هم قرار گرفته بودند که در اهواز سپیدرود با یک گل مغلوب شده بود و‌در رشت دو تیم به تساوی ۱-۱ رسیدند که پورصف شکن گل سپیدرود را به ثمر رسانده بود.

در حال حاضر سپیدرود با کسب ۱۴ امتیاز در مکان سوم و استقلال اهواز با کسب تنها سه امتیاز در مکان هفدهم جدول لیگ یک قرار دارد.

دانلود سایز اصلی پوستر پیش بازی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8on9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی سپیدرود-خونه به خونه/ جدالی شش امتیازه در دربی شمال
اختصاصی/