تاریخ انتشار: 1395/07/01 16:43
اختصاصی/
کد خبر: 259934

پیش بازی مس رفسنجان-نساجی/ نساجی، عبور از حاشیه ها؛ مس به دنبال پیروزی در خانه

دو تیم مس رفسنجان و نساجی مازندران در هفته هشتم لیگ یک به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی مس رفسنجان-نساجی/ نساجی، عبور از حاشیه ها؛ مس به دنبال پیروزی در خانه

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، دو تیم درحالی به مصاف هم می روند که در هفته های گذشته شرایط متفاوتی را تجربه کردند. فکری حواشی و مشکلات تیم را کنار گذاشته و فقط بر روی موفقیت نساجی  تمرکز کرده تا این تیم پر طرفدار لیگ یک به نوعی به آرامش کامل برسد از طرفی دیگر مس رفسنجان نیز پس از باخت در دربی کرمان، تمریناتش را با جدیت بیشتری ادامه داده و آماده رویارویی با نساجی می باشند.

گرچه اختلاف امتیاز بین این دو تیم، شش امتیاز می باشد، اما نساجی با پیروزی در این دیدار می تواند خود را تا رده های چهارم جدول بالا بکشد و در آن سوی میدان نیز، رفسنجانی ها با پیروزی، جایگاهشان در جدول رده بندی هیچ تغییری نخواهد کرد.

از بهترین بازیکن های دو تیم می توان به محمد عباس زاده و مجتبی محبوب مجاز اشاره کرد. دو بازیکنی که بهترین گلزنان تیمشان می باشند و قطعا حملات دو تیم با محوریت این دو بازیکن صورت خواهد گرفت.

از نقاط ضعف نساجی می توان به خط دفاعی این تیم اشاره نمود که همچنان متزلزل است و خط هجومی فوق العاده این تیم سبب شده تا ضعف دفاعی کاملا پوشش داده شود.

اما آن سوی میدان، مسی ها گرچه کم گل زده اند، اما کم هم گل خورده اند و از این حیث از نوسان خوبی برخوردار بوده اند.

به هرحال تقابل ببرهای مازندران و رفسنجانی ها یکی از زیباترین بازی هفته لیگ یک خواهد بود و باید دید مسی ها به بحران می روند، یا به رستگاری می رسند.

دانلود سایز اصلی پوستر پیش بازی

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jk9pz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نساجی-گل گهر/ وینگو ناکام همیشگی در تقابل با نساجی چی ها/ شاگردان فکری در اندیشه پیروزی